שתף קטע נבחר

ברקוביץ': "רלף חסר, אבל הוא נשאר בנפש"

עשרות חברים, בני משפחה ואנשי כדורסל ציינו את יום השנה לפטירתו של קליין. גם שמלוק מחרובסקי מתגעגע: "לאף אחד אין מושג היום על מה רלף דיבר"

מתגעגעים לרלף. שנה בדיוק אחרי שרלף קליין ז"ל הלך לעולמו, עלו הבוקר (ו') לקברו עשרות חברים, בני משפחה ואנשי כדורסל, שציינו את יום השנה ללכתו של גדול מאמני ישראל בכל הזמנים.

 

קליין, שנפטר באוגוסט 2008 בגיל 77, נאבק במשך תקופה ארוכה במחלת הסרטן, עד שלבסוף נכנע לה. בני משפחה, חברים מעולם הכדורסל ועשרות אורחים הגיעו לאזכרה שנערכה בבית העלמין באבן יהודה.


המצבה בקברו של רלף קליין ז"ל (צילום: אלי אלגרט)

 

אשתו של רלף, רותי, הקריאה מעל הקבר שיר שכתבה הנכדה עומר. לאחר שהוקראו פרקי תהילים אמר הבן ערן קדיש ואוהד מכבי תל אביב, אילן סרף ('השועל'), קרא את תפילת אל מלא רחמים.

 

 

"רלף חסר למשפחה שלו, לנו כאנשי ספורט ולי במיוחד", אמר מיקי ברקוביץ', "כאחד שהוא גידל מגיל 14 והגשים את כל חלומותיי. רלף האדם חסר לי, אבל למרות שכבר שנה הוא לא איתנו, הוא נשאר לנו בנפש, בחשיבה ובזכרונות הכי יפים. ההישגים הכי גדולים שלו הם ההישגים הכי גדולים שלי, ואת זה אני אקח איתי עד הקבר".


גם שמעון מזרחי היה בין העשרות שהגיעו לאזכרה (צילום: אלי אלגרט)

 

המנהל המיתולוגי של מכבי תל אביב, שמואל (שמלוק) מחרובסקי מתגעגע גם הוא לרלף: "כשמדברים על כדורסל מקצועני, שם רלף חסר. לאף אחד אין מושג היום על מה הוא מדבר. אם רלף היה רואה היום את מה שנעשה במכבי תל אביב, הוא היה מושך באף, מה הוא יכול היה לעשות? יש דברים שחזקים יותר מאשר האנשים שמסביב". לאחר האזכרה התכנסו מוקירי זכרו בביתו שבמושבה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שאבי
רלף קליין
צילום: עמית שאבי
מומלצים