שתף קטע נבחר

אינייסטה: "ברצלונה צריכה לבנות פסל לאטו"

קשר בארסה שיבח את החלוץ שעזב לאינטר, גם צ'אבי מתגעגע: "הוא היה חשוב מאוד גם מחוץ למגרש". הבלם האורוגוואי מרטין קאסרס עבר בהשאלה ליובנטוס

הגעגועים לסמואל. אחרי ה-0:4 על סיאטל שלשום ולפני המשך היישורת האחרונה של ההכנות לקראת העונה החדשה, שחקני ברצלונה מוצאים זמן להחצין את הגעגועים שלהם לסמואל אטו, שעזב לאחרונה לאינטר, בטרייד תמורת זלאטן איברהימוביץ'.

 

"ברצלונה צריכה לבנות פסל לאטו. אני לא יודע אם אי פעם היה לקבוצה חלוץ כמוהו, אבל אין לי ספק שהוא אחד החלוצים הגדולים בתולדות המועדון", אומר אנדרס אינייסטה בראיון לעיתון 'לה ונגוארדיה'.


בארסה מתגעגעת לאטו. אינייסטה עם החלוץ הקמרוני (צילום: AP)

 

הקשר הפצוע, שלא שיחק במשחקים האחרונים של קבוצתו במסע בצפון אמריקה,

המשיך: "אין ספק שלסמואל יש חלק גדול מאוד בהישגים שלנו בשנים האחרונות. הוא היה בורג מרכזי בקבוצה וברור שתמיד נזכור אותו".

 

גם חברו לקישור של אינייסטה, צ'אבי, מתגעגע לקמרוני: "העזיבה שלו פגעה בחדר ההלבשה. הוא היה חשוב מאוד עבור הסגל גם על המגרש וגם מחוצה לו. אנו מרגישים שהוא חסר, אבל אין מה לעשות, ככה זה בכדורגל, עוברים קבוצות לפעמים".

 

שחקן נוסף שעוזב את בארסה הוא מרטין קאסרס. הבלם האורוגוואי עבר בהשאלה ליובנטוס, שבתום העונה הקרובה תוכל לממש את האופציה ולרכוש את קאסרס ב-11 מיליון יורו.

 

קאסרס יוכל לראות הערב את חבריו החדשים ב'גברת הזקנה', שיפגשו למשחק ידידות את ויאריאל הספרדית (21:40, שידור ישיר בספורט 5+ לייב).

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ברצלונה מתגעגעת לאטו
צילום: רויטרס
מומלצים