שתף קטע נבחר

מיכאל זנדברג: "לא האמנתי שזו תהיה התוצאה"

קשר הפועל ת"א הבקיע שער בכורה וחגג את העלייה לפלייאוף בליגה האירופית, אחרי 1:1 מול גטבורג: "כשאני משחק יותר, אני נותן יותר". דדי בן דיין: "לוקחים בחשבון שהצלחה באירופה תפגע בנו בליגה". גוטמן: "לא יודע איפה היינו במחצית השנייה"

בדרך למסע אירופי גדול נוסף? אחרי הניצחון בשבוע שעבר בשבדיה, הפועל תל אביב השלימה הערב (ה') את העבודה גם בארץ הקודש. האדומים של אלי גוטמן סיימו אמנם ב-1:1 ביתי מול גטבורג, אבל ניצחו 2:4 בסיכום שני המשחקים והעפילו לפלייאוף הליגה האירופית. את המועדון ייצג ביום שישי בהגרלה בניון גבי קצרה.

 

"אפשר לחייך מהעובדה שעברנו שלב, אבל אני לא יודע איפה היינו במחצית השנייה", סיפר גוטמן. "אפשר לחייך מ-25 הדקות הראשונות. מאוד מאוכזב מהמחצית השנייה, יש לי הרבה חומר למחשבה. ראיתם היום את גטבורג, זו קבוצה שמשחקת כמו קבוצת אמצע טבלה מהפרמייר-ליג".

 

לגבי המשך הדרך בליגה האירופית העונה, אמר גוטמן: "נראה מה ההגרלה תייצר. זה לא משנה בא לי, אני רוצה יריב שנוכל להתמודד איתו". על איתי שכטר ודגלאס דה סילבה, השניים שעלו לכותרות בשבוע האחרון, החמיא המאמן: "שניהם היו טובים היום. הם עשו שגיאה בשבדיה ושילמו עליה, ביחד כולנו מגבים אותם. הם כמו הילדים שלי. הם נענשו, אבל הכי חשוב שבאו אלי ואמרו: 'טעינו'".

 

כובש השער של האדומים, מיכאל זנדברג, הוסיף: "כשאני משחק יותר - אז אני נותן יותר. הדבר הכי חשוב העונה הוא שהכנתי את עצמי טוב. אני בן 29, ולהגיד שהתבגרתי זה קצת מצחיק. הפועל תל אביב זה מועדון שתמיד רוצה את כל התארים, אנחנו הולכים על הכל".


זנדברג חוגג מול גטבורג. "המשחק בחצי השני התבלגן" (צילום: אלי אלגרט)

 

זנדברג סיכם: "אם היו אומרים לי שבסיכום שני המשחקים, זו תהיה התוצאה גם אני לא הייתי כל כך מאמין. אם מה שיבוא בשלב הבא - נתמודד. המשחק שלנו במחצית השנייה התבלגן קצת וזה לא מתאים לנו. אני בטוח שהמאמנים יתנו על זה את הדעת ונעבוד כדי שזה לא יחזור על עצמו".

 

דדי בן דיין: "בסך הכל אנחנו מרוצים, בעיקר בשביל המועדון. עברנו עוד משוכה אחת בדרך לשלב הבתים. נקווה לקבל הגרלה נוחה שתאפשר לנו לעשות עוד צעד אחד קדימה באירופה. במחצית הראשונה אני חושב ששיחקנו טוב, הנענו את הכדור, שלטנו. לא חושב שהשבדים הגיעו להזדמנות מלבד השער שלהם".


דה סילבה עולה לכדור גובה. גוטמן מרוצה (צילום: אלי אלגרט)

 

"שלב הבתים הוא המטרה שלנו", הודיע בן דיין. "גם כי זה יכניס הרבה כסף למועדון וגם כי זה יכול לתת במה לשחקנים הצעירים שיש פה. אני בטוח שאם

 נגיע לשם, זה עלול להפריע לנו קצת בליגה. בטוח שגם במועדון לוקחים את זה בחשבון". על ההשתלבות האישית שלו בקבוצה, אמר המגן: "בסך הכול יש פה חבר'ה טובים ואני לא בחור בעייתי, כך שזה משתלב טוב. אני עדיין חושב שהשחקנים יכולים להשתמש בי יותר, אבל בסך הכול כולם מרוצים".

 

המאמן השבדי, סטפן רהן, ניסה להסביר את ההדחה: "חשבנו שיהיה לנו היום צ'אנס להראות מה אנחנו יודעים. ואכן, היה לנו צ'אנס ולא עשינו את זה. אנחנו קבוצה צעירה שעוד בונה את עצמה ונחזור לעצמנו בעתיד. אם להיות הוגנים, התוצאה בסיכום שני המשחקים משקפת".


פורסם לראשונה 06/08/2009 22:10

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
זנדברג מול גטבורג
צילום: אלי אלגרט
מומלצים