שתף קטע נבחר

הפועל י-ם: דאנקן יחמיץ את גראן קנאריה?

הפורוורד לא מצליח להתאושש מהפציעה וסובל מכאבים ביד. בקבוצה ינסו להתקין לו סד מיוחד שיאפשר לו לשחק מול הספרדים (ד', 20:55), אבל גם נערכים לאפשרות שלא יהיה כשיר. ד'אור פישר יחזור מארה"ב רק בחמישי, טוני גפני החלים בזמן

הפועל ירושלים תארח ביום רביעי הקרוב (20:55) את גראן קנאריה, במסגרת המחזור השני בשלב 32 האחרונות ביורוקאפ. לאחר שהפסידו במשחק הראשון ברוסיה לסראטוב, האלופה נאלצת להתמודד עם שורה של חיסורים ופציעות.

 

ג'וש דאנקן וטוני גפני נפצעו במהלך ההפסד ההוא, כשנכון לרגע זה כשירותו של דאנקן למפגש עם הספרדים עדיין מוטלת בספק. האדומים, כזכור, סובלים לאחרונה ממצבת גבוהים דלילה.

 

ד'אור פישר, ששוהה כבר שלושה שבועות בארה"ב בשל מות אביו, צפוי לחזור ביום חמישי לארץ ולא ייקח חלק במשחק. טוני גפני קיבל מנוחה בשני המשחקים מול עירוני נס ציונה ומכבי ת"א ונגד סראטוב עלה לפרקט עם זריקה. הוא התחיל להרגיש כאבים, נשלח אל הספסל והשבוע קיבל זריקה נוספת שאמורה לעזור לו להתאושש. אמש הוא כבר ערך אימון מלא.

 

הצוות הרפואי של ינסה לבנות לדאנקן סד מיוחד איתו הוא יצטרך לשחק. דאנקן, שספג את הפציעה במהלך ההתמודדות מול מכבי ת"א, חטף במשחק ברוסיה מכה בעצב באזור השכמה - כשהכאב באזור מקרין אל היד. במועדון עדיין לא יודעים אם יוכל להיות משותף במשחק הקרוב וההחלטה בעניינו תילקח דקות לפני הג'אמפ-בול.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
ג'וש דאנקן
צילום: יאיר שגיא
מומלצים