שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: קנס סמלי לליאור רפאלוב - 500 דולר

הקשר הצעיר, שהשליך בקבוק מים בתגובה להחלפתו בניצחון על אקטובה, נענש בידי המאמן אלישע לוי. שחקני האלופה השיקו את קטלוג האופנה של החברה המאמצת. העירייה הציעה לשפץ את קרית אליעזר ונענתה בשלילה

קשר מכבי חיפה, ליאור רפאלוב, ספג הערב (ה') קנס סמלי בסך 500 דולר מהמאמן אלישע לוי. זאת בעקבות התנהגותו במשחק הניצחון 3:4 מול אקטובה הקזחית במוקדמות הצ'מפיונס. כזכור, הקשר הוחלף בדקה ה-35 על ידי אייל גולסה ובתגובה התעצבן וזרק את בקבוק המים שהיה בידו לכיוון הספסל.

 

זו פעם שנייה ברציפות שרפאלוב מתנהג לא כראוי במהחלך משחק באירופה. בפעם הראשונה, לפני שבועיים, הביע השחקן את מחאתו בפני לוי כאשר הלך באיטיות לאחר שהוחלף מול אקטובה במפגש הראשון בקזחסטן.

 

 

תלבושת חדשה לחיפה

מכבי חיפה חברה למותג האופנה 'בגיר'. יחד הם משיקים את קטלוג האופנה של החברה, בדומה למילאן הגדולה. החברה גם תתפור את חליפות הקבוצה למשחקי הפלייאוף, להם הדרישות זהות לשלב הבתים בליגת האלופות. זו הסיבה שמשחקה הביתי הבא של הקבוצה באירופה יתקיים באיצטדיון רמת גן.

 

עיריית חיפה הציעה לשלם סכום של שני מיליון שקלים לאיצטדיון בקרית אליעזר, אולם הרעיון נדחה, מאחר שהמקום אינו מתקרב לעמוד בקריטריונים אותם דורשים באופ"א. כבר אתמול ערכו נציגי הקבוצה, עם נציגים מאופ"א, סיור באיצטדיון רמת גן, והציגו את דרישותיהם לקראת המשחק הראשון, שיתקיים ב-18 באוגוסט.


גולסה, רפאלוב, דבאלשווילי וקינן עם המדים החדשים (צילום: עדי סרדס)

 

השחקנים ששימשו כדוגמנים צייתו לכל פקודה שקיבלו מצלם האופנה. השוער ניר דוידוביץ' עמד בשער והדף היטב את הכדורים שנבעטו לעברו כשהוא לבוש בחליפה. שלומי ארבייטמן ובירם כיאל כיכבו כדוגמנים המובילים של הקמפיין.

 

אחרי ששריף טיראספול המולדבית הדיחה אתמול את סלביה פראג במוקדמות, התברר סופית כי מכבי חיפה תהיה מדורגת. הירוקים יתמודדו בשלב הפלייאוף נגד אחת מחמש היריבות הבאות: רד בול זלצבורג (אוסטריה), שריף טירספול (מולדובה), ונטספילס (לטביה), דברצן (הונגריה) או אפועל ניקוסיה (קפריסין). ההגרלה תתתקיים מחר (ו') במשרדי אופ"א.


ניר דוידוביץ', מאחורי החומה הירוקה (צילום: עדי סרדס)

 

כיאל: "אנחנו ווינרים אמיתיים"

בירם כיאל התייחס לתפקודו כדוגמן לכמה שעות ואמר: "קשה לעבור מכדורגלן לדוגמן, אבל אנחנו נעשה הכל כדי להיראות טוב בקטלוג".

 

המשחק, כאמור, יתקיים באיצטדיון רמת גן. על כך אמר כיאל: "גם לר"ג יגיעו האוהדים שלנו וידחפו אותנו, יש לנו המון אוהדים במרכז ובדרום שיגיעו לתמוך בנו, זה משחק על העליה לשלב הבתים, אני מאמין שבגלל זה כל המדינה תתמוך בנו. המועדון שלנו הצליח בליגת האלופות ואנחנו רוצים לחזור אל החלום הזה".


בירם כיאל. המעבר מכדורגלן לדוגמן לא קל (צילום: עדי סרדס) 

 

לגבי רצף המשחקים הקשה אמר כיאל: "בינתיים אנחנו מסתדרים עם העומס הרב, יש לנו סגל טוב וחזק עם רוטציה טובה".

 

כיאל התייחס למשחק המטורף מול אוקטובה: "הראנו אופי חזק ואנחנו ווינרים אמיתיים. אין הרבה קבוצות שיכולות לעשות את זה. חייבים מילה טובה לקהל שתמך בנו. אין לי הסבר למה שקרה ברבע השעה הראשונה של המשחק, גם אנחנו לא האמנו. הסתכלתי על השעון וראיתי 0:3 כבר בדקה ה-15, מראות קראקוב לא עלו מולנו. רק חשבנו איך לחזור למשחק וזה מה שקרה".


פורסם לראשונה 06/08/2009 12:05

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ליאור רפאלוב
צילום: רויטרס
מומלצים