אימה ברחובות • תיעוד

ערב בביתר עילית: 90 תושבים נרשמו לקניית נשק

עשרות חרדים המתגוררים בביתר עילית השתתפו בכנס לעידוד הוצאת רישיון לנשק שערכה העירייה בעקבות גל הטרור, בסיום הערב נרשמו 90 תושבים לקנייה מרוכזת של כלי נשק (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
בודקים את כלי הנשק (צילום: באדיבות המצלם)

עשרות חרדים המתגוררים בביתר עילית השתתפו אמש (רביעי) בכנס לעידוד הוצאת רישיון לנשק שערכה העירייה בעקבות גל הטרור שפקד גם את שערי העיר.

בכינוס השתתפו עשרות בני אדם וביניהם ראש העיר מאיר רובינשטיין, מחזיק תיק ביטחון מיכאל נקי, חבר מועצת העיר חיים וייסברג וממלא-מקום מנהל מחלקת ביטחון דרור קורן.

ראש העיר סיפר למשתתפים כי גם נהגו נמצא בהליך הוצאת רישיון לנשק והסביר את הצורך בהחזקת נשק במצב הביטחוני הנוכחי שבו אזרחים הם אלו שנטרלו את המחבלים ברוב הפיגועים.

נציגי מחלקת הביטחון העניקו לציבור המשתתפים הסברה על מהותו של הנשק וכמה הוא יכול לעזור במצב הביטחוני הנוכחי. בתום הכנס חולקו טפסים לקבלת רישיון נשק. במידה והקבוצה המשתתפת תקבל רישיון נשק, העירייה תרכז קנייה קבוצתית של כלי נשק.

מנתונים שהגיעו לידי "כיכר השבת" עולה כי תשעים תושבים שנמצאים בהליכי רישום לרישיון נשק, נרשמו לקנייה.

בעירייה אמרו שהכנס נועד כחלק מהמאמץ לסייע בשירות לתושבי העיר, בפרט בעת האחרונה כאשר המצב הביטחוני רעוע. "למרות הכל, בביתר המצב הביטחוני טוב לאין ערוך מערים אחרות, כולל במרכז הארץ", הם מוסיפים.

לפני מספר חודשים מחבלת הגיעה לעמדת הביטחון בכניסה לעיר ובמהלך בדיקה שלפה סכין ודקה את המאבטח. המאבטח הצליח לנטרלה באמצעות ירי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר