שתף קטע נבחר

תביעה בחצי מיליון: אייל גולן לא שילם על הקרמיקה בפנטהאוז

נגב קרמיקה: הזמר גם קיבל "הנחת סלב" של 123 אלף שקל בקנייה, וגם נותר חייב מאות אלפי שקלים. ליאם הפקות: "לא היה הסכם"

אייל גולן כיסה את דירת היוקרה שלו במגדלי פארק צמרת בתל־אביב בפרקט, ריצוף וכלים סניטריים, אך לא שילם על הכל. כך עולה מתביעה של כ־485 אלף שקל נגדו שהגישה נגב קרמיקה לבית המשפט השלום בראשון־לציון.

 

כתבות נוספות בערוץ הכלכלה

 

לאחרונה העמיד אייל גולן למכירה את הפנטהאוז המפואר שלו במגדל NAM, שקנה ב־2012 ב־40 מיליון שקל, תמורת כ־50 מיליון שקל. מדובר בדירה בשטח 600 מ"ר על כל הקומה ה־30 בבניין, בו רכש גולן יחד עם מנהלו האישי, בני פרץ, פנטהאוז נוסף.

 

לפי התביעה, גולן זכה ב"הנחת סלב" נכבדה של 123 אלף שקל על מוצרים בשווי 672 אלף שקל. "הנחה זו לא הייתה ניתנת אילו ידעה נגב קרמיקה כי גולן יפר את התחייבותיו כלפיה", נטען. נגב טוענת, באמצעות עוה"ד יגאל קולוף ודנה וקנין ממשרד וקסלר ברגמן ושות', כי גולן קנה ממנה סחורה באופן פרטי לשתי דירות במגדל. לטענתה, אף שכל הסחורות סופקו, גולן נותר חייב לה מאות אלפי שקלים. החברה תובעת את יתרת החוב הנטענת - כ־360 אלף שקל - ועוד כ־126 אלף שקל הוצאות משפט ואחרות.

 

לדבריה גולן ביקש שהתשלום יבוצע דרך החברה שבשליטתו, ליאם הפקות. לטענתה, היא והזמר סיכמו שחלק מהחוב יומר להופעה מול 900 עובדי נגב קרמיקה לפי ערכה בשוק. התעורר ויכוח סביב התמחור, ונציגי החברה הבהירו לטענתם שהם מצפים להופעה בשווי של כ־100 אלף שקל – כך שהיתרה תשולם מיד, אבל גולן, נטען, נמנע מתשלום חובו כ־3.5 שנים.

 

ליאם הפקות: "לא היה הסכם"

נטען שרק אחרי פניות והתראות הוא טען בדיעבד, באמצעות עו"ד שי אליאס, כי שווי השוק של הופעתו אינו כ־100 אלף שקל אלא מיליון, וכי הוא יצא ידי חובתו כלפי החברה בכך שהקטין את שווי הופעתו ליתרת חובו הנומינלית כלפיה - כ־350 אלף שקל.

 

בכתב התביעה עולה התהייה אם זה אכן שוויו האמיתי של הופעה של הזמר. לטענת נגב קרמיקה, מקבוצת אפריקה ישראל, גולן סיפק הופעה בתנאי "ברטר" דומים גם בפני 1,300 עובדיה של חברה אחות בקבוצה (מלונות אפריקה ישראל), שבגינה הוציא חשבונית מס על סך 94 אלף שקל. לטענתה, זה סדר הגודל של עלות הופעותיו בפני עובדים, גם לפי דיווחים שהיו בתקשורת על הופעותיו בהזמנת עיריות ביום העצמאות ובאירועים פרטיים דוגמת חתונות, וכן לפי חקירה שהזמינה בנושא ממשרד חקירות פרטי.

 

לסיכום טוענת נגב קרמיקה כי טענותיו של גולן הן זלזול בחובותיו ובסיכומים עימה, כי היא נתנה לו ולחברת ליאם הפקות התראות בכתב ודי אפשרויות לפירעון חובם, אך הם המשיכו להתחמק בתירוצים שונים ולא הותירו לה ברירה זולת הפנייה לבית המשפט.

 

מליאם הפקות נמסר בתגובה, באמצעות עו"ד אליאס: "לגולן אין ומעולם לא היה כל הסכם עם התובעת, וכל מטרת שרבוב שמו לתביעה המופרכת היא יצירת לחץ פסול ובלתי הוגן על החברה, תוך ניצול היותו דמות ציבורית ומוכרת. ליאם הפקות פירטה טענותיה בכתב ההגנה שהגישה והעובדות יתבררו בבית המשפט ולא בתקשורת".

 

הידיעה פורסמה הבוקר במוסף "ממון" של ידיעות אחרונות

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים