שתף קטע נבחר

טנ"ש: נבחרת ישראל תיעדר מאליפות העולם?

שוב זה קורה: השחקנים הישראלים עדיין לא קיבלו את הויזות למלזיה ועלולים להחמיץ את התחרות. רק לא מזמן נמנע מהגולשים נוי דריהן ויואב עומר לטוס לאליפות העולם בשייט שהתקיימה במדינה המוסלמית

נבחרת ישראל בטניס שולחן עשויה שלא להגיע לאליפות העולם שתיערך בחודש הבא במלזיה, אחרי שעד כה חבריה לא קיבלו את הויזות למדינה המוסלמית.

 

  • תמונות השנה של צלמי ynet ספורט

 

באיגוד עובדים במרץ מזה מספר חודשים בנושא תוך שיתוף פעולה עם הוועד האולימפי בישראל, התאחדות הטניס שולחן העולמית ואיגוד הטניס שולחן המלזי. כל הגופים מנסים לדאוג לכך שישראל תהיה ברשימת המשתתפות בתחרות היוקרתית ביותר, אלא שבשלב הזה המאמצים לא נושאים פרי.

 

ניקול טרוסמן (צילום: איגוד הטניס שולחן) (צילום: איגוד הטניס שולחן)
ניקול טרוסמן(צילום: איגוד הטניס שולחן)

 

רק לאחרונה נקבעו סגלי נבחרות הגברים והנשים של ישראל לנסיעה בפברואר, כאשר באליפות הקודמת שתי הנבחרות עשו קפיצה משמעותית בדירוג העולמי. המטרה באליפות הקרובה היא להישאר בדרג הנוכחי וכן לקדם שחקנים צעירים, שמצטרפים לראשונה לסגל הנבחרת הבוגרת.

 

הנבחרת מורכבת מעמרי בן ארי (המדורג ראשון בארץ), רון דוידוביץ', מיכאל טאובר ומתן סימון הצעיר. בסגל הנשים ניתן למצוא את ניקול טרוסמן, אלופת ישראל שמשחקת העונה בליגה הגרמנית החזקה, וכן את נטלי רובמן שחוזרת לנבחרת אחרי היעדרות של מספר שנים. לצידן נכללות בסגל גם הצעירות נלי שויפר ושלי גלמן. את הנבחרות יאמן איציק אברמוביץ'.

 

מתן סימון (צילום: איגוד הטניס שולחן) (צילום: איגוד הטניס שולחן)
מתן סימון(צילום: איגוד הטניס שולחן)

 

כזכור, רק לא מזמן הודיע איגוד השייט כי לא ישלח את אלופי העולם לנוער, נוי דריהן ויואב עומר, וכן את המאמן יניב מאיר, לאליפות העולם לנוער בדגם ניל פרייד שנפתחה גם היא במלזיה. גם אז הסיבה הייתה אי קבלת ויזות.

 

המקרה הזה מצטרף לשורה של בעיות כניסה נוספות של ספורטאים ישראלים למדינות מוסלמיות שנוצרו בתקופה האחרונה. ממישה זילברמן נמנעה הכניסה לאליפות העולם במלזיה אך בסופו של דבר המאמצים הרבים של הוועד האולימפי הישראלי וחבר הוועד האולימפי הבינלאומי אלכס גלעדי, הביא לשינו, הג'ודוקאים כמעט ונעדרו מתחרות באבו-דאבי, חלק מהגולשים הבוגרים ויתרו על אליפות העולם בעומאן ויאיר דוידוביץ' לא יכול היה לנהל את תחרות הקריטריון בקליעה בכווית. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הטניס שולחן
עומרי בן ארי
צילום: איגוד הטניס שולחן
מומלצים