שתף קטע נבחר

כדורגלן השנה של "לאקיפ": ליונל מסי

העיתון הצרפתי הנחשב בחר את 100 השחקנים המצטיינים של 2015, "הפרעוש" כבש את הפסגה. חבריו לשלישיית ההתקפה של ברצלונה, ניימאר ולואיס סוארס, דורגו במקומות השני והשלישי בהתאמה. רונאלדו רק רביעי

שנת 2015 אמנם הסתיימה אתמול (ה'), אבל ברחבי העולם ממשיכים להכתיר את האנשים שעשו אותה בספורט. הערב פירסם העיתון הצרפתי "לאקיפ" את רשימת 100 שחקני הכדורגל הטובים ביותר של השנה - כשבפסגה, באופן לא באמת מפתיע, מתייצב ליונל מסי.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

הכוכב הארגנטינאי נבחר למקום הראשון על-ידי 19 עיתונאים, אחרי שזכה עם ברצלונה בטרבל שני בתולדות המועדון והוביל את נבחרת ה"אלביסלסטה" לגמר הקופה אמריקה. את הפודיום השלימו חבריו לשלישיית ההתקפה הקטלנית של הקאטלונים: ניימאר הוכתר כסגנו ואילו לואיס סוארס הגיע למקום השלישי.

 

הכי טובים בעולם. מסי, ניימאר וסוארס (צילום: EPA) (צילום: EPA)
הכי טובים בעולם. מסי, ניימאר וסוארס(צילום: EPA)

 

המאוכזב הגדול מהמצעד הוא כמובן כריסטיאנו רונאלדו, שהתמקם מאחורי MSN במקום הרביעי. רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר ומנואל נוייר - נציגי באיירן מינכן - נכנסו גם הם לעשירייה במקומות החמישי, השישי והשביעי בהתאמה.

 

אנדרס אינייסיטה (ברצלונה), אנטואן גריזמן (אתלטיקו מדריד) ופול פוגבה (יובנטוס) סגרו את העשירייה הראשונה. זלאטן איברהימוביץ' נדחק רק למקום ה-25 ואילו גארת' בייל, חברו של CR7 לבלאנקוס, דורג 31.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים