Skip to content

תל אביב: 2 הרוגים בפיגוע ירי

9 בני אדם נפגעו באירוע ירי בלב תל אביב. שניים מהם מצאו את מותם מירי נשק אוטומטי ככול הנראה "עוזון". אלמוני הגיע לפאב מסעדה בתל אביב ופתח באש בשלוות נפש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

באירוע ירי שהתרחש היום (שישי) בשעות הצהריים ב"פיוז" פאב מסעדה המהווה מקום מפגש לקהילה הלהט"בית ברחוב דיזינגוף 130 בתל אביב, נפגעו 9 בני אדם כתוצאה מהירי. שני בני אדם נהרגו ועוד שבעה בני אדם נפצעו בדרגות פציעה שונות. הפצועים פונו לבית החולים איכילוב בתל אביב. המתנקש נמלט והמשטרה דולקת אחריו. ע"פ החשד קיימת אפשרות כי חשוד וחשודה נמלטו המהמקום. מפרטים ראשוניים עולה כי חשוד שהגיע ככל הנראה ברכב למקום יצא מהרכב כשהוא חמוש בנשק אוטומטי ופתח באש. עוברים ושבים טוענים כי חשוד וחשודה נמלטו מהמקום ככל הנראה ברכב. משטרת תל אביב כוחות ימ"מ ושב"כ הגיעו למקום סגרו את האזור ותפחו בסריקות ובחקירת האירוע. עדי ראייה אחרים סיפרו כי בתחילה הוא פתח באש בודדת ואחרי כן עבר לאש אוטומטית. בשלב מסדויים הוא החליף מחסנית והמשיך לירות. כשסיים נמלט.

מצלמת האבטחה תיעדה את המתנקש יורה בשלוות נפש

יהודה הילדסהיים, מתנדב באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בפצוע אנוש וללא הכרה לאחר שנפגע מירי. יחד עם מתנדבים נוספים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה לבית החולים איכילוב בתל אביב. בשלב זה אנחנו מטפלים בזירה בכמה נפגעים נוספים, חלקם נפגעו משברי זכוכית כתוצאה מהירי והאנדרלמוסיה שנוצרה במקום".
דוברת משטרת מחוז תל אביב מסרה: "קיבלנו דיווח על אירוע ירי. הגענו לזירה בכוחות מתוגברים. הזירה נבדקת וכרגע אנחנו פזורים בכוחות מתוגברים לחפש את היורה". תושבים רבים בתל אביב נשארו בבתיהם משום שהיורה לא נתפס. דוברת המשטרה מסרה כי "תושבי תל אביב יכולים לצאת מהבתים ולגלות ערנות על כל אירוע חשוד לדווח למשטרה. בשלב זה לא נתפס חשוד, המשטרה מתגברת את כוחותיה ומחפשת אותו". היא הדגישה כי אין הנחיות להישאר בבתים, "הציבור יכול להמשיך לטייל ברחוב, רק לגלות עירנות ולדווח למשטרת ישראל".

צילום החשוד לכאורה, מתוך מצלמת אבטחה
צילום החשוד לכאורה, מתוך מצלמת אבטחה

נהג דן שנהג באוטובוס בעת האירוע סיפר כי המתנקש ירה גם לעברו.  "ראיתי אדם מחזיק בנשק אוטומטי ויורה" סיפר הנהג, "הבטתי בו והוא כיוון את הנשק אלי וירה. כנראה שהיה לו מעצור כי הוא הפסיק את הירי והחל להתעסק בנשק, אני פתחתי את דלתות האוטובוס ונשכבתי על הריצפה. חששתי שהוא יעלה לאוטובוס אבל זה לא קרה".
עדת ראייה אחרת סיפרה כי במקום חגגה קבוצת חברים יום הולדת כשהמתנקש הגיע, הביט בהם דרך זכוכית הכניסה למקום חייך וירה בשלוות נפש. "מה שאני זוכרת שהוא הביט בנו, חייך ואז ירה וברח".

צילום: רפי מיכאלי
צילום: רפי מיכאלי

 

צילום: רפי מיכאלי
צילום: רפי מיכאלי
מחסנית ה"עוזון" ממנו ירה המתנקש (צילום: רפי מיכאלי )
מחסנית ה"עוזון" ממנו ירה המתנקש (צילום: רפי מיכאלי )
תרמיל 9 מ"מ של המתנקש (צילום: רפי מיכאלי)
תרמיל 9 מ"מ של המתנקש (צילום: רפי מיכאלי)
חדשות לפני כולם
חדשות לפני כולם

 

חדשות לפני כולם
חדשות לפני כולם

4 Comments

  1. גידי
    1 בינואר 2016 @ 19:42

    אליק
    למה יש לי הרגשה שבירושלים הכלב הזה לא היה יוצא חי …?

    • אליק מאור
      2 בינואר 2016 @ 14:09

      אולי כי תל אביב פלורליסטית, לא מתלהמת, לא פוצחת בזעקות שבר ותובעת נקמה. אולי כי תל אביב מבינה אותו מטורף, אותו חלאה שירה ורצח בני אדם חפים מפשע, הונע בידי שנאה על הריגתו של בן דודו. אולי כי תל אביב מבינה שללא הפסקת שפיכות הדמים והכיבוש, דם, יגרור דם במעגל שטנה מטורף. אולי?

      • גידי
        3 בינואר 2016 @ 17:28

        אליק שכחת את הכיבוש של שייח מוניס וגזילת האדמות על ידי המתנחלים שם… ואם כדברייך תל אביב כל כך מבינה מטורפים ,שיתפנו בשביל השלום ובא "סוף לשפיכות דמים ומעגל שטנה"…
        עם כל חברייך הערבים בשטחים והטיולים שלך שם לא קנית ידע כי הם חכמים ממך.נותנים לך לשמוע את מה שאתה רוצה ומשוכנע מראש…!
        אתה עדיין לא מבין ערבית .

        • אליק מאור
          3 בינואר 2016 @ 22:49

          אני ממליץ לך לקרא את הידעה בדבר כתבי האישום ורשת הטרור .. זה יבהיר לך עד כמה אתה אינך יודע לקרא — עברית

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן