שתף קטע נבחר

הלפרין לקראת מכבי: "זה עוד משחק ליגה"

אחרי הניצחון הקל מול נס ציונה, שחקנה של הפועל ירושלים ניסה לצנן את ההתלהבות מהמפגש מול היריבה המושבעת ביום ראשון: "נלמד אותה ונבוא מוכנים"

שלושה ימים לפני המשחק המסקרן מול יריבתה הגדולה מכבי ת"א, הפועל ירושלים הביסה 77:109 את עירוני נס ציונה וזכתה למעט נחת אחרי תקופה לא פשוטה במהלכה הודחה מגביע המדינה.

 

דני פרנקו יכול היה להיות מרוצה מהאופן שבו קבוצתו שיחקה ללא דיאור פישר וטוני גפני. פישר השוהה בארה"ב בגלל מות אביו יחמיץ גם את המשחק מול מכבי, בעוד גפני נמצא בספק.

 

ליאור אליהו רשם נתון סטטיסטי מעניין כשחילק 12 אסיסטים להם הוסיף 18 נקודות. ג'וש דאנקן הוביל את רשימת הקלעים עם 21 נקודות.
 
"הכנסנו חיים לתוך המשחק", אמר יותם הלפרין שסיים את הערב עם 16 נקודות, "הפלוס הגדול הוא שכל אחד נכנס ונתן משהו לקבוצה".

 

על המשחק הצפוי מול מכבי אמר הלפרין: "מובן שכולם מתייחסים למשחק הזה בצורה שונה, אבל בסופו של דבר הליגה ארוכה ואני לא חושב שהמשחק הזה יקבע אם נסיים במקום הראשון או נזכה באליפות. זה עוד משחק ליגה, אבל מעניין כי מדובר בשתי הקבוצות הטובות בארץ. נבוא מוכנים ונלמד את מכבי המחודשת".

 

הלפרין חוגג עם אליהו המצטיין (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
הלפרין חוגג עם אליהו המצטיין(צילום: עוז מועלם)

 

על התפקוד ללא פישר אמר הלפרין: "בגלל החוק הרוסי אנחנו צריכים לעשות התאמות, אבל יש לנו סגל ארוך. לפעמים זה לטובתנו ולפעמים זה פוגע, נדע להשלים אחד את השני".

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
יותם הלפרין
צילום: עוז מועלם
מומלצים