שתף קטע נבחר

בית"ר י-ם: רואדה ביקש לעזוב בינואר

הבלם הספרדי הפתיע את אנשי המועדון, שמאמינים כי הוא מחזיק בהצעה מקבוצה אחרת בליגת-העל. הקבוצה צפוייה לשחרר את פאבלו דה לוקאס, גם דני פרדה בדרך החוצה. מבית"ר נמסר: "הוא ניהל שיחה שגרתית עם דראפיץ' ולא ביקש לעזוב"

בלמה הספרדי של בית"ר ירושלים, חסוס רואדה, ביקש לעזוב את המועדון בחלון ההעברות של ינואר. רואדה, שמשמש בורג מרכזי בקבוצה של סלובודן דראפיץ' ומרשים ביכולתו במרכז ההגנה, הפתיע את אנשי המועדון ודרש מהם לתת לו ללכת.

 

 

לטבלת ליגת-העל

 

הירושלמים מעריכים כי הסיבה לבקשתו של רואדה (28) אינה קשורה להשתלבותו בקבוצה, שעל פניו עברה היטב בחצי העונה שלו בבירה, וסוברים כי הוא מחזיק בהצעה מפתה ממועדון אחר בליגת-העל. לפני שלושה שבועות בלבד התראיין רואדה לעיתון ספרדי ובו ציין כי משפחתו "מאושרת בישראל" וכי מהרגע שהגיע לקבוצה זכה ליחס מצוין.

 

בבית"ר מסרו בתגובה: "חסוס רואדה שוחח עם המאמן סלובודאן דראפיץ' והשניים ניהלו שיחה שגרתית בין מאמן לשחקן. רואדה לא ביקש לעזוב".

 

שני שחקנים שצפויים לעזוב את בית"ר במהלך חודש ינואר הם פאבלו דה לוקאס - שמציג יכולת מאכזבת למדי בתקופה האחרונה ובקבוצה מעוניינים להיפרד ממנו - ודני פרדה, שמאוכזב מאוד ממיעוט הדקות להן הוא זוכה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
חסוס רואדה
צילום: עוז מועלם
מומלצים