שתף קטע נבחר

עופר ברקוביץ': "נראינו שערורייה, בושה וחרפה"

מאמן נס ציונה רתח אחרי ה-109:77 הביתי להפועל ירושלים: "אני הולך לטפל בזה כבר מחר". פאלמר חתם במכבי ראשל"צ, דרוקר על ההפסד הדרמטי להרצליה: "טעויות קשות עלו לנו ביוקר"

שלושה ימים לפני המשחק הגדול מול מכבי ת"א בפיס ארנה, הפועל ירושלים טיילה בחזרה הגנרלית. אבל ממש טיילה. 77:109 בחוץ על עירוני נס ציונה, במשחק חד צדדי מהדקה הראשונה. "אני ברמה האישית הגעתי מאוד דרוך למשחק הזה", הודה המאמן המנצח, דני פרנקו. "מאוד שמח על הגישה. לכל משחק יש דינמיקה אחרת, כך שקשה לצפות מה יקרה ביום ראשון".

 

 

מאמן עירוני נס ציונה, עופר ברקוביץ', רתח מהעבר השני: ״אם הייתי יודע, אולי הייתי מצליח למנוע את זה. זה לא קשור להפועל ירושלים, אנחנו נראינו שערורייה ובושה וחרפה. חוסר מחויבות. אני הרבה שנים בכדורסל ועברתי הרבה, מה שהיה בחצי הראשון עוד לא ראיתי. אני הולך לטפל בזה כבר מחר".

 

גם הוא הופתע. פרנקו (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
גם הוא הופתע. פרנקו(צילום: עוז מועלם)

 

בני הרצליה חזרה מבית מכבי עם 71:73 על מכבי ראשל"צ, תודות לסל ניצחון בשניית הסיום של סטיבן דניס. בראשל"צ יתנחמו מכך שצירפו את קווין פאלמר מהפועל אילת. "הרבע האחרון היה סוג של רכבת הרים", סיפר מאמן הרצליה, מיקי גורקה. "הם ברחו, אנחנו חזרנו פעם אחרי פעם. שוב האופי ניצח לנו את המשחק. אנחנו לא נשברים. גם במצבים שקבוצה אחרת תוריד את הראש אנחנו נשארים שם".

 

על ההתרוממות אחרי התבוסה למכבי ת"א: "הפילו אותנו לקרשים ביום שבת. אנשים נמדדים בצורה שבה הם מתמודדים עם כישלונות. אמרתי לשחקנים באימונים שיש לנו שתי אופציות: לשים את הראש על הרצפה ולבכות או לקפוץ בחזרה, להרים את הראש ולהחזיר. שמח מאוד שהאופציה השנייה היא זו שקרתה הערב".

 

עכשיו הוא ילבש את המדים הכתומים. פאלמר (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
עכשיו הוא ילבש את המדים הכתומים. פאלמר(צילום: אבי רוקח)

 

מאמן ראשל"צ, שרון דרוקר: "התחלנו חלש, זה סימפטום שאני לא אוהב. דיברנו על זה אחרי הניצחון על הפועל ת"א שזה לא טוב להיכנס לבור. אנחנו יודעים לצאת מבורות, אבל אנחנו לא צריכים להיכנס אליהם. זה מה שקרה היום. עשינו את הריצה חזרה ויכולנו לנצח את המשחק. ביצענו טעויות קשות שעלו לנו ביוקר. בסוף זה הלך לצד שלהם".

 

על איבוד הכדור של מארק ליונס בשניות הסיום, הוסיף דרוקר: "זה מהלך מבלבל. בפסק הזמן אמרתי לשחקנים שיש להרצליה עבירות לתת, אבל לא יתנו לנו אותן בקלות. כרם שמר על מארק, דחף קצת, השופטים לא שרקו, מארק ציפה לשריקה ומעד. הוא ניצח לנו הרבה משחקים, וזה חלק מהעניין".

 

  • השתתפו בהכנת הידיעה: אפרת עמורבן, ברק חקלאי ויעל שחרור

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
עופר ברקוביץ'
צילום: ראובן כהן
מומלצים