שתף קטע נבחר

מכבי ת"א המשיכה במחאה נגד המנהלת

אחרי ההתפטרות המתוקשרת בתחילת השבוע, הצהובים קילפו את מדבקת עיגול האמצע של מנהלת הליגה לפני פתיחת המשחק מול הפועל חולון. ההערכה היא שלא מדובר בצעד האחרון של המועדון כנגד הארגון, שהוציא הודעת תגובה חריפה: "המנהלת רואה בחומרה רבה את הפרת התקנון ותטיל קנס כספי על כל קבוצה שלא תעמוד בו"

מכבי ת"א הודיעה ביום שני האחרון כי היא פורשת מדירקטוריון מנהלת הליגה. יו"ר המנהלת, שמואל פרנקל, הביע תקווה בראיון ל-ynet ספורט כי המועדון הצהוב לא ינקוט בצעדים דרסטיים נוספים.

 

 

אלא שהערב, רגע לפני הג'אמפ-בול במשחק הביתי מול הפועל חולון, עברו במכבי למעשים כשהסירו את מדבקת עיגול האמצע שנשאה את לוגו המנהלת. במקומה הודבק שלט של אחת הספונסריות.

 

מדבקה עם לוגו של המנהלת כבר אין שם. היכל מנורה מבטחים הערב (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מדבקה עם לוגו של המנהלת כבר אין שם. היכל מנורה מבטחים הערב(צילום: ראובן שוורץ)

 

 (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
(צילום: ראובן שוורץ)

 

מבחינת מכבי ת"א מדובר במהלך ראשוני כנגד המנהלת ובמידה ולא יימצא פיתרון בעניין, צפויים להגיע עוד כאלה בהמשך. בשלב זה מבהירים במועדון כי אין להם עדיין כוונה לעזוב את הליגה, אך נראה כי הסנקציות כנגד הארגון יוחרפו.

 

פרנקל, אגב, הבהיר באותו ראיון כי למרות שהקבוצה עזבה את הדירקטוריון היא עדיין מחוייבת לחוקי הליגה. מאוחר יותר שיגרה המנהלת הודעת תגובה לאקט המחאה של מכבי: "המנהלת רואה בחומרה רבה את הפרת תקנון המנהלת. המנהלת עומדת בכל המחויבויות הכספיות והשיווקיות לקבוצות ועומדת בכל ההסכמים ומצפה מהקבוצות לעמוד בהסכמים אשר הן עצמן אישרו וחתמו עליהם. המנהלת תטיל היטל כספי גבוה על כל קבוצה שלא תעמוד בתקנון". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
הנהלת מכבי ת"א
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים