שתף קטע נבחר

בני יהודה: "אפשר להפסיד, אבל לא ככה"

אכזבה גדולה במועדון לאחר ההדחה מחצי גמר גביע הטוטו והתבוסה 3:0 לעירוני קריית שמונה. גורם בקבוצה: "אף שחקן לא הגיע למשחק"

בבני יהודה לקחו קשה את התבוסה (3:0) בחצי גמר גביע הטוטו אתמול לקריית-שמונה, ומקווים שהיא לא תשפיע עליהם במשחק הליגה בשבת מול בית"ר ירושלים.

 

בקבוצה יש כעס גדול על ההופעה המבישה של השחקנים אבל שומרים על איפוק מסוים כדי לא לפגוע בהכנות למשחק בטדי. בעקבות ההדחה הקבוצה הפסידה כחצי מיליון שקל ובכסף יכלו להשתמש בחיזוק הסגל. גורם בקבוצה אמר: "אפשר להפסיד אחרי 4 משחקים אבל לא ככה. אף שחקן לא הגיע למשחק במושבה".

 

 

 

השחקנים שכם ככה ממעטים להתראיין גם אחרי ניצחונות כמובן שלא דיברו אחרי הכישלון אתמול. היחיד היה הקפטן איציק עזוז שאמר: "יש לנו משחק חשוב בטדי וצריך להתרכז רק בו".

 

בינתיים הקבוצה בבעיה כי ג'וד אנוורו עדיין לא החלים מהפציעה וכנראה שלא יוכל לשחק בשבת. אנוורו עשה אתמול חימום במגרש לפני המשחק, אבל עדיין לא כשיר במאה אחוז, וראו כמה שהוא חסר לחלק ההתקפי של בני יהודה. בקבוצה עושים מאמצים להתחזק בחלוץ בינואר ושוב עולים השמות שחר הירש ואלון תורג'מן ממכבי חיפה שבקבוצה רצו להביאם עוד בתחילת העונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
יוסי מזרחי בני יהודה סלאח חסארמה עירוני קריית שמונה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים