שתף קטע נבחר

בנתניה בטוחים: "שיימן או דלמוני יצטרפו"

בקבוצה של ראובן עטר ממשיכים לחפש חיזוק ומתמקדים כרגע בעמדת המגן השמאלי. גורם במועדון אמר: "למרות המצב הקשה, אין מה להיכנס ללחץ בעניין החיזוק"

במכבי נתניה ימשיכו לחפש שחקני חיזוק זרים, לאחר שכבר נרשמה אכזבה מצמד הנבחנים שנחתו השבוע בארץ ולא הותירו רושם טוב בעיקר במשחק האימון הפנימי שנערך אתמול (רביעי). החלוץ ניקולאי מילנצ'אנו כבר שוחרר והחלוץ הנבחן השני טייגו פריירה, שגם לא הרשים, צפוי גם הוא שלא לחבור לסגל של ראובן עטר.

 

בנתניה מצפים לנחיתתו של החלוץ היהודי אהרון שוינפלד ביום שבת בתקווה שירשים. שוינפלד שיחק ב-MLS ב-3 העונות האחרונות ומחזיק ברזומה מרשים לטענת אנשי נתניה. לצד אלה, בנתניה ממתינים לתוצאות הבדיקות המקיפות שעבר חלוץ קרית שמונה דויד מנגה על מנת לדעת אם יוכל לאייש את ההתקפה האנמית. בקבוצה מעוניינים לצרף מגן שמאלי ובטוחים ששמואל שיימן או חן דילמוני, או מגן אחר, יחברו בסופו של דבר לקבוצה, כשגם פיראס מוגרבי מועמד להצטרף .

 

יגיע? שמואל שיימן (מימין) (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
יגיע? שמואל שיימן (מימין)(צילום: עוז מועלם)

 

גורם מועדון אמר הבוקר ל-ynet ספורט: "למרות המצב הקשה אין מה להיכנס ללחץ בעניין החיזוק. הבעיה העיקרית שלנו בהתקפה ויש לנו כבר את איציק כהן ואנחנו מקווים שמנגה ייצטרף. מגן שמאלי יהיה לנו גם כך שבסופו של דבר נתחזק".

 

בתוך כך נמשכות ההכנות למשחק בשבת מול קרית שמונה ממנו ייעדרו עומר ורד (מורחק) והקפטן רומאריו פירס (צהובים) כשמנגד ירין חסן ישוב להרכב לאחר שריצה עונש הרחקה .

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ראובן עטר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים