שתף קטע נבחר

הפועל ב"ש ומלחמתה בסטטיסטיקה

היא מעולם לא השיגה שישה ניצחונות רצופים בליגת העל ואף פעם לא ניצחה בסמי עופר. האם ביום שני מול מכבי חיפה הקבוצה של ברק בכר תסיר את המנחוס?

הפועל באר-שבע תתחיל הבוקר (ה') בהכנותיה למשחק ביום שני נגד מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. חניכיו של ברק בכר יצטרכו להתגבר על שני נתונים סטטיסטיים שעומדים לרעתם: מעולם לא השיגה הקבוצה שישה ניצחונות ברציפות בליגה הבכירה והיא גם מעולם לא ניצחה בסמי עופר.

 

בפעם הקודמת שעמדה הקבוצה לשבור את שיא הניצחונות הרצופים היא הסתפקה ב-0:0 בחוץ נגד בני יהודה במחזור ה-11 העונה. בפעם הקודמת בה שיחקה הקבוצה באיצטדיון החדש בחיפה היא הובסה 6:2 בגמר גביע המדינה נגד מכבי תל-אביב. כמה ימים קודם לכן ספגה הקבוצה תבוסה נוספת באותו מקום: 4:0 למכבי חיפה. הירוקים ניצחו את ב"ש גם בסיבוב השני בעונה שעברה בתוצאה 0:1 כשרק במשחק נגד הפועל חיפה אשתקד הצליחו האורחים לחזור לבירת הנגב עם נקודה לאחר 1:1.

 

מעבר לכך תיאלץ הקבוצה להסתדר ללא שניים מהכוכבים הגדולים שלה: ג'ון אוגו שייעדר הפעם בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים ומאור מליקסון שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, אותו שריר שהוא קרע בעונה שעברה וגרם להשבתתו לתקופה ארוכה.

 

רועי גורדנה צפוי להחליף את אוגו כשגם אור חביביאן הצעיר עשוי

לפתוח אם בכר יעדיף הרכב הגנתי יותר. את מליקסון יחליף מאור בוזגלו שיפתח לראשונה מאז המחזור החמישי. דן ביטון הצעיר סובל מפציעה טורדנית בקרסול ולכן לא נלקח בחשבון להרכב.

 

בנוגע לחיזוק בחלון ההעברות של חודש ינואר, בקבוצה ביקשו מסוכני שחקנים להתמקד במציאת קשר זר. מבין המועמדים הרבים שהוצעו עדיין לא החל משא ומתן רציני עם אף אחד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
הפועל באר שבע
צילום: עוז מועלם
מומלצים