yed300250
הכי מטוקבקות
    איגור טודור. צילום: גטי אימג'ס
    ספורט • 31.12.2015
    הצרפתי לה־גן והקרואטי טודור מועמדים למכבי ת"א
    נדב צנציפר ומשה שיינמן

    למכבי ת"א יש שני מועמדים סופיים לעמדת המאמן: הצרפתי פול לה־גן והקרואטי איגור טודור. לה־גן, ששיחק בפ.ס.ז' ובנבחרת צרפת, אימן בעבר את רן, ליון, פ.ס.ז' וריינג'רס ואת נבחרות קמרון ועומאן. ביוון היו דיווחים כי טודור עשוי לעזוב את פאוק סלוניקי ולהגיע למכבי. אתמול הוא אמר: "אני כרגע מאמן של פאוק. אני יודע שמכבי ת"א מועדון גדול, אבל אני נהנה פה וכרגע לא מכיר משהו אחר".

     

    סלבישה יוקאנוביץ' הוצג אתמול כמאמנה החדש של פולהאם ואמר: "ניהלתי שיחות עם פולהאם כבר מספר שבועות. מדובר בתהליך ארוך. פולהאם עשתה את הקשר הראשון עם מכבי וביקשה אישור לדבר איתי. דיברנו מספר שבועות, אני מאמין שהייתי הבחירה הראשונה של המועדון". עוזרו של יוקאנוביץ', חאבייר פריירה, ימשיך להעביר את האימונים במכבי ת"א עד למינוי מאמן קבוע לאחר מכן הוא יחבור לסרבי בלונדון.

     

    מכבי ת"א נקנסה ב־10,000 שקל על הקריאות "סלים טועמה מחבל" של חלק מאוהדיה במשחק נגד קריית־שמונה. (נדב צנציפר ומשה שיינמן)

     

    ידין על סף סיכום בהפועל ת"א

     

    קשר מכבי חיפה, אביחי ידין, על סף סיכום בהפועל ת"א שימומש בשני תנאים: הסכמה על גובה ההשתתפות של חיפה בשכרו של ידין ובדיקות רפואיות קפדניות שיעבור הקשר.

     

    טוטו תמוז נסער מההחלטה שלא להחתימו ואמר למקורביו: "הפועל ת"א קבוצה חובבנית, לא אשחק שם תחת ההנהלה הנוכחית. רצו לעשות לי נזק כדי שלא אלך להפועל באר־שבע. אני שוקל לתבוע אותם".

     

    בהפועל ת"א עדיין לא התקבלה החלטה סופית לגבי ז'אורז'יניו, הקשר הברזילאי של סכנין, בין היתר בגלל חילוקי דעות בין המאמן גיא לוי לסקאוט ניר אפרתי, שלא מעוניין בו. בסכנין מעוניינים לסגור את העסקה על מנת להיערך לחלון ההעברות, כשהמאמן יוסי אבוקסיס מעוניין לצרף לסגל מגן שמאלי וחלוץ זרים.

     

    ליביו אנטל, שנפצע אתמול באימון, סובל מנקע חמור והושבת למספר שבועות. (נדב צנציפר ומיקי שורץ)

     

    הפועל חיפה. דמיטרי באגה (25), קשר אלופת בלארוס באטה בוריסוב, חתם לעונה וחצי וינחת מחר בארץ. עלי חטיב שוחרר וסיכם באחי נצרת. (מיקי שורץ)

     

    הפועל כפר־סבא. הקשר עידן דוד, שלא היה מרוצה ממעמדו בקבוצה, שוחרר אתמול וחתם בעירוני נשר, מוליכת ליגה א' צפון. (זאב גולדשמיט)

     

    הפועל ירושלים. המאמן אלי מחפוד סיכם בקבוצה מהלאומית.

     

    yed660100