שתף קטע נבחר

"בית"ר י-ם לא הופיעה לחצי הגמר"

אכזבה בקבוצה לאחר ההדחה מגביע הטוטו עם ההפסד 2:0 למכבי פ"ת, שהוביל להפסד הכנסה של כ-300 אלף ש"ח. המאמן דראפיץ': "צריכים לקבל סטירה כדי להתעורר"

"כמו שנראינו אני בכלל לא מופתע מהתוצאה". כך אמר מאמן בית"ר ירושלים, סלובודן דראפיץ' לאחר ההדחה בחצי גמר גביע הטוטו מול מכבי פתח תקווה לאחר ההפסד 2:0..

 

"בכדורגל לפעמים צריכים לקבל סטירה כדי להתעורר. לחצי הגמר בית"ר ירושלים לא הופיעה". דראפיץ' לקח קשה את ההדחה והבעלים אלי טביב, שנראה מאכזב אף הוא, הגיע בסיום לחדר ההלבשה ושוחח עימו. בית"ר הפסידה מענק עלייה לגמר של כחצי מיליון שקל ואם הייתה זוכה בגביע הייתה מעשירה את קופתה בעוד 300 אלף שקל.

 

 

דראפיץ' אמר עוד: "אני מאמין ש המשחק הזה יוריד אותנו חזרה לקרקע. הגענו לחצי גמר, רצינו מאוד להגיע לגמר. אנחנו מפה ממשיכים הלאה לליגה. הציפיות מאיתנו כל הזמן עולות כי אנחנו במקום שלישי בטבלה". על המשך הדרך: "נצטרך לחזור לעמדות שלנו ולשחק כדורגל שאופייני לבית"ר ירושלים. נכון שאנחנו לא בתקופה טובה, אבל אני מרגיש שהחבר'ה מבינים את הנושא ויחזרו מהר למסלול".

 

על חיזוק הקבוצה: "אין ספק שיש שחקנים שיכולים לעזור לנו בחוד ולתת לנו פוש לקראת סוף העונה. יש לנו סגל לא רע בכלל ואנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון. שני שחקנים חדשים יוכלו לתת לנו פוש ענק ודחיפה גדולה קדימה".

 

בסגל של בית"ר צפויים כאמור מספר שינויים. איציק כהן סגר בנתניה לשלוש שנים וחצי. דני פרדה ותומר ירוחם צפויים לעזוב בימים הקרובים ובית"ר בודקת אפשרות לצרף שחקנים התקפיים.

 

עקב החלטת משטרת כפר-סבא לא לפתוח את קופות האיצטדיון למכירת כרטיסים למשחק מול בית"ר בום ראשון, תתאפשר מכירה עבור אוהדי האורחת במוצ"ש לפני המשחק מול בני יהודה ובמהלך השבוע דרך משרד הכרטיסים בימות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים