שתף קטע נבחר

אייל לחמן חתם לעונה וחצי בעפולה

המאמן שפוטר לאחרונה ממ.ס. אשדוד יישאר בלאומית. נשיא עפולה, ששי יעקב: "אנחנו משוכנעים שהוא המאמן הראוי להוביל את המועדון בדרך למטרותיו"

שבוע אחרי שפוטר ממ.ס. אשדוד, המאמן אייל לחמן חתם הערב (א') בהפועל עפולה ויחליף על הקווים את ניסן יחזקאל, שפוטר מתפקידו לפני כשבועיים בשל התוצאות המאכזבות. לחמן (50), שנחשב למאמן מנוסה ובעל רזומה עשיר בשתי הליגות הבכירות, ניהל ביממה האחרונה משא ומתן גם מול הפועל ירושלים, אבל בסופו של דבר החליט לחתום על חוזה לעונה וחצי בעפולה.

 

לטבלת הליגה הלאומית

 

נשיא המועדון, ששי יעקב, אמר לאחר החתימה: "אנחנו שמחים שמאמן מנוסה ומוערך בדמותו של אייל לחמן חתם אצלנו. נעשה הכל בכדי להעמיד לרשותו את התנאים האופטימליים על מנת שיצליח בקבוצה. הסיבה שהחתמנו אותו לעונה וחצי נובעת בשל העובדה שאנחנו סומכים עליו ועל המקצועיות שלו. אנחנו משוכנעים שהוא המאמן הראוי להוביל את המועדון עוד צעד קדימה בדרך לשאיפותיו".

 

אייל לחמן. תחנה חדשה (צילום: דוברות הפועל עפולה) (צילום: דוברות הפועל עפולה)
אייל לחמן. תחנה חדשה(צילום: דוברות הפועל עפולה)

 

הפועל עפולה מדורגת במקום השמיני בטבלת הליגה הלאומית עם 21 נקודות (ומשחק חסר), ותפגוש מחר את הפועל אשקלון. למרות פתיחת העונה המאכזבת, בקבוצה הצפונית עדיין מאמינים שאפשר להגיע לפלייאוף העליון ואף להיאבק על הכרטיס השני לליגת-העל.

 

סגל הקבוצה צפוי לעבור שינוי משמעותי בחלון ההעברות של ינואר. הקשר גיא דיין, שמחזיק בחוזה לשלוש עונות ומחוזר על-ידי הפועל עכו, צפוי לעזוב למרות רצונו של לחמן להשאירו. איתי אלקסלסי, לו סעיף יציאה בינואר, עשוי להיחתך. שלומי חנוכה מתנדנד. מי שיצטרף בינואר הוא החלוץ הניגרי אוגו אזו'צוקו (19), שמיעט לשחק בקריית שמונה וסיכם כבר במועדון. בנוסף, בעפולה מחפשים לצרף עוד חלוץ בכיר במטרה להוסיף מחץ לחולייה הקדמית.

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות הפועל עפולה
אייל לחמן במעמד החתימ
צילום: דוברות הפועל עפולה
מומלצים