שתף קטע נבחר

בכר: "המקום הראשון לא מלחיץ אותנו"

מאמן המוליכה הפועל ב"ש לקראת המשחק מול רעננה (ב', 20:55): "אנחנו עושים עונה טובה ומעריכים אותנו. חיזוק? קראתי על המון שמות שלא בכיוון בכלל". בדש: "לנו יש רק מה להרוויח, לנצח בשביל מכבי ת"א? אני חושב רק על רעננה"

"בסיבוב הקודם אמרו שלא ניצחנו את רעננה הרבה שנים, הגענו לשם וניצחנו", כך אמר ברק בכר, מאמן מוליכת הטבלה הפועל באר שבע, לקראת המשחק מחר (ב', 20:55) בטוטו-טרנר מול הקבוצה של חיים סילבס. "יש קבוצות שבאות ומסתגרות נגדנו", הוסיף, "אבל יש לנו פתרונות. עד עכשיו אנחנו עושים עונה טובה ומוערכים על כך. לא חושב שהמקום הראשון מלחיץ אותנו, היינו במקום הזה ויש כאן שחקנים מספיק מנוסים".

 

לטבלת ליגת-העל

 

על חסרונו של ג'ון אוגו, שנמצא בניגריה לרגל חתונתו, אמר בכר: "הוא עשה שיפור אדיר העונה ואני שמח לראות את ההתקדמות. מתחתנים פעם אחת בחיים, אני מקווה בשבילו שזה פעם אחת, אחרת אהרוג אותו (צוחק). צריך לקחת בחשבון שיהיו חיסורים, אנחנו נדע להתמודד בלעדיו למרות החשיבות שלו".

 

על מועמדותם של וובה בראון ומוחמד גדיר לחיזוק הקבוצה הוסיף: "כשיהיה משהו, אם יהיה, נוציא בצורה מסודרת. ראיתי המון שמות שסגורים בקבוצה שלא בכיוון בכלל. הכל שמועות.

לא אמרתי מה אני מחפש כחיזוק, יש כאן שניים-שלושה שחקנים מאוד משמעותיים ואנחנו לא רוצים להרוס את ההיררכיה, לפעמים להעמיס זה לא נכון. לא אפרט מה אני מחפש, יכול להיות שיגיע אחד ואולי יגיעו שניים או שלושה"

 

בן ביטון: "אני לא יודע אם הניצחון על מכבי הוא הניצחון הכי גדול שלנו העונה. זה 3 נקודות, אבל זה ניצחון יוקרתי כי לא ניצחנו בבלומפילד ארבע שנים".

 

בדש: "נקודה או שלוש - ויסתכלו עלינו אחרת"

בינתיים ברעננה מתכוננים לשבוע הקשה ביותר שחוו עד כה העונה. מחר הם יפגשו את באר-שבע, ובשבת הבאה ישחקו בבית מול מכבי ת"א. למרות הלו"ז המאיים בקבוצה מדברים על כך ששתי נקודות יבטיחו מקום בפלייאוף העליון, דבר שייחשב להישג גדול. המאמן חיים סילבס ועוזרו אלון זיו דירבנו את השחקנים לקראת המשחק בטוטו-טרנר. "למשחק הזה אנחנו מגיעים דרוכים מתמיד", אמר אחד השחקנים. הקפטן שניר שוקר יחליף בקישור את אלי בבייב הפצוע.

 

"יהיה משחק טוב בין שתי קבוצות שמצויות במומנטום חיובי, לנו יש רק מה להרוויח מהמשחק בב"ש", אמר החלוץ ברק בדש. "אם נדע להביא מהמשחק נקודה או שלוש, זה ייתן פוש אדיר לקבוצה ויסתכלו עלינו אחרת. האם לא מעריכים אותנו? לי זה לא מפריע, כדאי שתשאל את אליניב ברדה אם הוא חושב שינצח אותנו בקלות ותראה מה הוא יענה. יצרנו שם טוב למועדון".

 

"לנו יש רק מה להרוויח". ברק בדש (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"לנו יש רק מה להרוויח". ברק בדש(צילום: עוז מועלם)

 

כשנשאל אם האקסית מכבי ת"א מייחלת שיבקיע ויעזור לה במאבק האליפות, אמר בדש: "אני רוצה לנצח בשביל רעננה, ואח"כ תעשו חישובים. אומרים שמכבי טעתה כששחררה אותי? גם אני שומע את זה, אבל לא בוכים על חלב שנשפך. טוב לי כאן, ולמכבי אאחל הצלחה בהמשך. לב"ש מתחברים העונה יותר דברים מבעונות קודמות, יש להם מאמן טוב והם עושים דברים יפים. על הנייר ב"ש פייבוריטית, וזה גם משחק חוץ עבורנו, אבל למרות הקושי, במשחק נתון אפשר להפתיע".

 

אחרי הפארסה, מונה מנהל חדש למחלקת הנוער של ב"ש

אבי כליף (40) מונה היום לתפקיד מנהל מחלקת הנוער של הפועל ב"ש. כליף, מנהל מחלקת הספורט של המועצה האיזורית מרחבים, גדל במחלקת הנוער של המועדון והיה גם קפטן נבחרת ישראל בכדורגל באולמות. כליף, בעל תואר שני בחינוך גופני שהיה מורה במשך 10 שנים, אמר: "אני שמח מאוד שהגעתי להפועל באר-שבע. מבחינתי, כילד ששיחק במחלקה, להגיע אליה כמנהל מהווה סגירת מעגל. מצפה לי אתגר גדול. אני מודה לאלונה ברקת ולאסי רחמים על האמון בי ומקווה להצדיק אותו ולהצליח בתפקיד".

 

כזכור, שמעון חוגג ששימש בתפקיד פוטר יחד עם המזכירה, גל שירזי, בעקבות מקרה בו שותף שחקן של קבוצת הנוער למרות שהיה מורחק בשל צהובים.

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים