שתף קטע נבחר

פרסום ראשון: הפועל הציעה לק"ש כמיליון יורו תמורת עאבד ובראון

האדומים ממשיכים לפעול במרץ לקראת חלון ההעברות, ויעלו הילוך בגזרת ז'אורז'יניו אם בק"ש יסרבו להצעה. טוטו תמוז שנמצא במגעים מתקדמים עם המועדון יוצג עוד השבוע אם יעבור את הבדיקות הרפואיות בהצלחה, עסקת אביחי ידין צפויה להיסגר ב-72 השעות הקרובות

בהפועל תל-אביב לא נחים לרגע לקראת חלון ההעברות של ינואר. הקבוצה פנתה לעירוני קריית-שמונה בנוגע לשני שחקנים, אחמד עאבד ו-וובה בראון, והציעה מיליון יורו עבור שניהם. אם האדומים לא יצליחו להחתים את השניים, שמחוזרים גם על-ידי קבוצות אחרות בליגת-העל, הם יעלו הילוך בניסיון להחתים את ז'אורז'יניו הברזילאי מבני סכנין, שמעוניין להגיע להפועל למרות העניין שגילו בו קבוצות נוספות בישראל, ויחפשו קשר אחורי זר.

 

לטבלת ליגת העל

לתקצירי ליגת העל

 

טוטו תמוז צפוי לעבור היום (א') אחר הצהריים בדיקות רפואיות מקיפות בהפועל ת"א על מנת לבחון את מידת כשירותו, ולפיהן יוחלט אם להחתימו כבר ביממה הקרובה, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט. תמוז, שאמור לסגור את עניין חובותיה של קבוצתו הרומנית פטרולול כלפיו, צפוי להשתכר כ-300 אלף דולר לעונה, כשאחד התנאים שהוא הציב: לקבל את סרט הקפטן לאורך כל השנתיים וחצי שלו במועדון.

 

בהפועל מתכוונים לבחון היטב את הבדיקות הרפואיות עם דגש על פציעות בברכיו. במידה וימצא כשיר, מחר או מחרתיים לכל היותר יציגו את החלוץ כשחקנה החדש של הפועל והוא יוכל לשחק במשחק החוץ בעוד כשבועיים בבלומפילד מול בני יהודה.

 

מאחורי הקלעים מתנהלים מגעים מתקדמים עם שני שחקני מכבי חיפה, אולם התוצאות שלהם תלויות בעיקר בסגירת החשבון של השחקנים מול המועדון, שבחר להציבם ברשימת ההעברות. מדובר באביחי ידין ובאלון תורג'מן, כשגם שמו של אייל משומר עלה כמועמד אפשרי. האדומים בוחנים גם את צירופו של שלומי ארבייטמן, אליו יפנו אם הפועל ב"ש תצרף חלוץ. העברתו של ידין צפויה להיסגר ב-72 השעות הקרובות. 

 

גם הוא יגיע? אביחי ידין (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
גם הוא יגיע? אביחי ידין(צילום: עוז מועלם)

 

עוד החלטה שהתקבלה היא כי אריאל הרוש יחזור בעוד שבועיים אל בין הקורות ולפיכך הוחלט לוותר על האפשרות להחתים את אופיר מרציאנו ממוסקרון. הרוש צפוי לחזור לשחק כבר נגד בני יהודה.

 

מיחאי פינטילי יעזוב את הקבוצה באופן רשמי במהלך השבוע. אתמול נגד נתניה הוא לא היה בסגל ולמעשה העסקה שלו נסגרה - העברה לסטיאווה בוקרשט עבור 250 אלף יורו, רווח נקי לאור העובדה שהאדומים לא שילמו עליו כשהגיע מהקבוצה מערב הסעודית. הפועל חסכה כחמישה מיליון שקלים בשכר עתידי לשנתיים וחצי הקרובות. גם איסו לינגאנה לא ימשיך, בעוד לוקאס וינטרה החליט להישאר עד לסיום העונה.

 

גם הוא לא ימשיך. לינגאנה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
גם הוא לא ימשיך. לינגאנה(צילום: ראובן שוורץ)

 

מי שלא יעזבו הם שני הרומנים המאכזבים, ליביו אנטל שלא שותף אתמול מול נתניה, וקלאודיו בומבה, אך בסיום העונה לפחות אחד מהם עשוי לסיים את דרכו במועדון. המטרה עתה להביא זר או שניים בתפקידים קדמיים. מעבר להגעת שלושה-ארבעה שחקנים בינואר, המטרה היא גם לשחרר שחקנים, כשבינתיים הוצעו דודו ביטון ושמואל שיימן למכבי נתניה, שלא מתלהבת לקלוט אותם.

 


 


פורסם לראשונה 27/12/2015 13:08

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אחמד עאבד
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים