שתף קטע נבחר

טיפאני ג'קסון הודיעה: חליתי בסרטן השד

אחת מגדולות הזרות ששיחקו אי פעם בליגת העל לנשים חשפה כי אובחנה בשלב 3 של המחלה: "החדשות היו הרסניות ושוברות לב. טיפשה שכמותי, חשבתי שדבר כזה לעולם לא יקרה לאתלטית 'בריאה'"

טיפאני ג'קסון, אחת מגדולות הזרות ששיחקו אי פעם בליגת העל לנשים, אובחנה כחולת סרטן השד.

 

"אובחנתי לפני כמה חודשים בשלב 3 של המחלה", חשפה ג'קסון בעמוד קרן התרומות שפתחה עבורה. "החדשות היו הרסניות ושוברות לב, עבורי ועבור משפחתי. טיפשה שכמותי, חשבתי שדבר כזה לעולם לא יקרה לאתלטית 'בריאה', אבל מסתבר שטעיתי. העולם שלי התהפך מקצה לקצה".

 

טיפאני ג'קסון בעמוד קרן ההתרמה שפתחה (צילום מסך) ()
טיפאני ג'קסון בעמוד קרן ההתרמה שפתחה (צילום מסך)

 

טיפאני ג'קסון לפני שנתיים על הפרקט (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
טיפאני ג'קסון לפני שנתיים על הפרקט(צילום: עוז מועלם)

 

ג'קסון, למי ששכח, זכתה בשנתיים האחרונות בשתי אליפויות ליגת העל עם מכבי אשדוד ועזרה לקבוצה להעפיל אשתקד עד לחצי גמר היורוקאפ - הישג השיא של המועדון באירופה מאז ומעולם.

 

ג'קסון (30, 1.91), בוגרת מכללת טקסס, הייתה הבחירה החמישית בדראפט 2007 על ידי ניו יורק ליברטי, בה היא שיחקה במרבית הקריירה שלה ב-WNBA. ב-2010 עברה לטולסה שוק, לקחה שנת שבתון, ילדה וחזרה שוב לליגת הנשים הטובה בעולם (לטולסה).

 

ג'קסון הגיעה ל-WNBA, כאמור, אחרי קריירה מפוארת בטקסס, שם זכתה (2004) בפרס פרשמנית השנה של רשת התקשורת ESPN. כמו כן, נבחרה לחמישייה הראשונה של קונפרנס הביג-12 ב2005 ו-2006. ב-2009 חתמה במכבי רמת חן, שם שיחקה שנתיים בהצלחה רבה.

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
טיפאני ג'קסון
צילום: אבי רוקח
מומלצים