שתף קטע נבחר

כפ"ס: "אנחנו יורים לעצמנו כדור ברגל"

במועדון קיבלו קשה את ההפסד הביתי להפועל עכו. בכפ"ס יקיימו השבוע ישיבה מיוחדת בהשתתפות המאמן פליקס נעים כדי לדון במצב המקצועי של הקבוצה, ובדרכים להתחזק בחלון ההעברות

בהפועל כפ"ס יקיימו השבוע ישיבה מיוחדת בהשתתפות המאמן פליקס נעים כדי לדון במצב המקצועי של הקבוצה, ובדרכים להתחזק בחלון ההעברות. לראשי המועדון והצוות המקצועי ברור שהסגל הזה לא יספיק כדי להישאר בליגה, ובכוונתם לבצע שינוי.

 

בכפר סבא קיבלו קשה את ההפסד הביתי להפועל עכו. איש לא חשב על אפשרות כזו, או כמו שאמר אחד השחקנים, "אנחנו יורים לעצמנו כדור ברגל אחרי שהפסדנו העונה פעמיים להפועל עכו, שהיא קבוצה בדרג שלנו".

 

בכפ"ס ציינו שגם מבחינת ההרכב למשחק דברים השתבשו אתמול בלי אפשרות לתקן, כמו למשל פציעתו בחימום שלפני המשחק של הקשר יאניס פאפאדופולוס, פציעתו המוקדמת במחצית

 הראשונה של הבלם עמיר נוסבאום, והרחקתו בהפסקת המשחק של המגן טל בנש. האחרון נגרר לפרובוקציה של דור כוכב מהפועל עכו, במהלכו השליך מסטיק לעבר כוכב, ואנשי עכו הזדרזו לומר זאת לשופט. בנש אמר לאנשי הפועל כפ"ס כי השליך מסטיק בלי כוונה ולא התכוון לפגוע בכוכ, וטען שקשר עכו התגרה בו כל המחצית הראשונה ובירידה לחדרי ההלבשה, וזאת בלי תגובה של השופט.

 

בכפ"ס ינסו לאסוף את השברים, כשכבר כעת ברור כי לרשות המאמן יעמוד סגל חסר לקראת מכבי פ"ת. בנש המורחק ייעדר, וכנראה גם פאפאדופולוס, שסובל מפציעה בשריר התאומים. לגבי הבלם נוסבאום, בקבוצה מקוים ששלושה ימי מנוחה יספיקו לו והוא יוכל לשחק. בכפר סבא סומכים על ריף מסיקה, שעשוי להמשיך במקום פאפאדופולוס.

 

לירן ז'אן, שנכנס אתמול במקום נוסבאום, אמר: "יש ימים כאלה שהכל לא מתחבר ולא נדבק. ניסינו תוך כדי משחק לעשות שינוי, להביא אנרגיות חיוביות, אבל שום דבר לא הלך. יש גם ימים כאלה. צריכים לחשוב על מה שקרה, ולבוא חדשים בשבוע הבא למשחק נגד מכבי פ"ת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: טל שחר
בנש מול סיידר
צילום: טל שחר
מומלצים