שתף קטע נבחר

נתניה: "99 אחוז שדויד מנגה יהיה אצלנו"

אחרי עוד משחק ללא ניצחון, אצל סוגרת הטבלה כבר חושבים על ינואר והעברתו של חלוץ עירוני ק"ש נראית קרובה מתמיד. אור אוסטוינד וחן דילמוני עשויים להגיע גם כן. שני זרים מקבוצתו של טוטו תמוז, פטרולול, ינחתו למבחנים. פנייה נעשתה למכבי חיפה בנוגע לשחר הירש

לצד חוסר ההצלחה שהמשיכה גם אתמול (ש') במכבי נתניה שסיימה בתיקו 1:1 עם הפועל ת"א, המאמן ראובן עטר מכוון לעבר חיזוק בחלון ההעברות שייפתח בקרוב. למרות האופטימיות שממשיך לשדר המאמן ("אין ספק שנתניה תישאר בליגה. ניתן את הכל ונצליח לצאת מהמקום שבו אנחנו נמצאים"), בנתניה לא חסכו בביקורות עליו, אך גם אמרו כי הם מקווים שדבריו ייצאו בסופו של דבר אל הפועל בהסתמך על חלון ההעברות הקרב ובא.

 

לטבלת ליגת העל

 

עומר ורד, שהורחק בדקה השישית, התייחס להחלטה השגויה של דניאל בר נתן כשאמר: "אין ספק שאיך שראיתי את זה ולפי התגובות שקיבלתי הייתה טעות שיפוט, אבל נרגעתי, נמשיך הלאה. ברור שכמו שחקנים, גם שופט טועה. אני בטוח באלף אחוז שלא הגיע לי כרטיס אדום. אני חושב שאם יש כל-כך הרבה מצלמות שראו את הטעות הזו, אולי הגיע הזמן שכמו באנגליה, שאם מעמידים שחקן לדין בעקבות המצלמות, אולי יוכלו גם להתחיל לבטל אדומים באירועים שבהם אין מחלוקת על כך שנעשתה טעות שיפוט. מן הסתם, החיסרון המספרי  היה קריטי עבורנו, במיוחד שאנחנו לא מצליחים לכבוש, אז כשיש שחקן פחות  יותר קשה להגיע למצבים. מהצד הייתי פשוט גאה בחברים שלי לקבוצה, הם עמדו ונלחמו על כל כדור. חבל שספגנו, אבל לוקחים מפה הרבה דברים חיוביים להמשך".

 

כפי שפורסם אמש ב-ynet ספורט, מי שצפוי להצטרף לסגל הקבוצה הוא דויד מנגה מעירוני קריית שמונה, כאשר בנתניה קיבלו הבטחה כי סגנית האלופה תעזור משמעותית בתשלום שכרו של החלוץ, כשבמקביל ייתכן והקבוצה הצפונית תשאיל שחקן או שניים. השמות שהועלו כוללים את אור אוסטוינד וחן דילמוני. בנתניה התייחסו הבוקר לדברים כשאמרו ל-ynet ספורט: "99 אחוז שמנגה יהיה אצלנו. כל היתר בינתיים זה בשלבי דיבור".

 

במקביל, במועדון שואבים אופטימיות מצירופו של איציק כהן, שכבר סיכם עקרונית, כשבמקביל עוקבים גם אחר ההתפתחויות במכבי חיפה ששיחררה את אלון תורג'מן ושחר הירש. ראשי המועדון אף פנו לירוקים וביקשו לצרף את הירש. גם פיראס מוגרבי מסכנין נמצא בתמונה אם יבקש לעזוב את סכנין. 

 

בגזרת השחקנים הזרים ישנה התפתחות, כאשר מי שצפויים לנחות למבחנים הם החלוצים ניקולאי מילינצ'אנו (23) המולדבי וטיאגו הברזילאי מקבוצתו של טוטו תמוז, פטרולול.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ראובן עטר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים