שתף קטע נבחר

איתי שגב: "יש שיפור אדיר ואפשר לראות את זה"

אחרי הניצחון 74:102 על בני הרצליה, שהיה השמיני ברציפות של מכבי ת"א, פורוורד הקבוצה נותן את הקרדיט למאמן. טרבור אמבאקווה: "הוא תמיד שואף שנשתפר ולא מסתפק בבינוניות". במועדון מחפשים גבוה שיחזק את הקו הקדמי

מכבי תל אביב אמנם מתרגלת לטייטל החדש של קבוצת יורוקאפ ולא יורוליג, ובעוד 10 ימים גם תפתח את משחקיה במפעל המשני בחשיבותו, אבל בינתיים בליגה הישראלית חודש דצמבר מאיר פנים לצהובים. אמש (ש'), התבוסה שהנחילו 74:102 לבני הרצליה הביאה לניצחון שמיני ברציפות של הקבוצה מאז תחילת החודש.

 

לטבלת ליגת ווינר-סל

 

לפני המשחק עוד דובר על מפגש צמרת בין הצהובים, שכאמור שהגיעו בלתי מנוצחים, להרצליה, שעד אתמול החזיקה במאזן של 7 ניצחונות מ-10 משחקים, אבל מכבי השתלטה מהר מאוד על המשחק וטיילה עד לניצחון.

 

לסגל הצהוב חזר אתמול גם אייק אופייבו, שסבל מפציעה. אופייבו, שחתם לחודש נוסף בקבוצה, סיים עם 8 נק' ועזר לקבוצה שחסרה את בראיין רנדל החולה. כבר ביום חמישי תארח מכבי ת"א את הפועל חולון ובשבוע הבא תצא למשחק חוץ מול האלופה, הפועל ירושלים. בינתיים בקבוצה ממשיכים לנסות ולמצוא חיזוק גבוה לקבוצה והשמות לא מפסיקים לזרום ואיתם גם הדיווחים באירופה, אך בשלב זה ראשי המועדון עדיין לא מצאו את השחקן שלדעתם יתאים.

 

ג'ורדן פרמאר אמור לחזור לישראל בשלישי או רביעי וצפוי לקחת חלק במשחק מול הפועל חולון ביום חמישי. 

 

טרבור אמבאקווה, שסיים עם 12 נק' ו-7 ריב', אמר: "שיחקנו טוב וכמו שצריך. עשינו את העבודה. בני הרצליה היא קבוצה שלא קל להתמודד מולה, אבל רצינו להציג משחק טוב מול האוהדים שלנו לאחר שלא שיחקנו המון זמן בבית. השגנו שמונה ניצחונות רצופים. יש לנו עוד מה לשפר כקבוצה, אנחנו עדיין מאבדים כדורים, עדיין מבצעים טעויות, אבל אנחנו במגמת שיפור. המשחק הבא הוא מול חולון וכולם מקווים שנמשיך ברצף הניצחונות".

 

אמבאקווה עוצר את טרידוול מגלבוע/גליל בגביע (צילום: זוהר שחר) (צילום: זוהר שחר)
אמבאקווה עוצר את טרידוול מגלבוע/גליל בגביע(צילום: זוהר שחר)

 

על השינויים שז'אן טבק הכניס לקבוצה הוסיף אמבאקווה: "הוא תמיד שואף שנשתפר, ולא מסתפק בבינוניות. אני בטוח שגם באימוני הווידיאו הקרובים הוא יעיר לנו על טעויות, גם מהמשחק שלנו מול בני הרצליה. הוא דורש שלמות וזה טוב לקבוצה".

 

איתי שגב (4 נק' ו-6 ריב') הוסיף: "אולי אתם חושבים לפי היתרון שלנו והתוצאה שהמשחק היה קל ולא התאמצנו,

אבל זה לא כך. הרגשנו טוב על המגרש, בטח כשמנצחים ביתרון גבוה, שמרנו מצוין ונראינו טוב, בעיקר במחצית הראשונה. אני מבסוט. זה לא בגלל שיש לנו פחות משחקים. היה לנו משחק בשבוע שעבר מול גלבוע/גליל, חד משמעית אין ירידה בכמות המשחקים".

 

על השיפור: "אנחנו מרגישים שיפור. המאמנים מציגים לנו וידיאו אחרי משחקים ומראים עד כמה אפשר להתקדם במה שאנו עושים. כשהמאמן ז'אן טבק הגיע לקבוצה הוא שוחח איתנו על חשיבות האגרסיביות ועל הטעויות שעשינו בהגנה. יש שיפור ואפשר לראות את זה, אנחנו משחקים אגרסיבי מאוד, רק שימשיך ככה".

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים