שתף קטע נבחר

למרות הניצחון: אוהדי מכבי חיפה כועסים

האוהדים זועמים על כך שהשחקנים לא הודו להם אחרי הניצחון 1:2 על בני סכנין בדוחא. הבונוס של רוני לוי: יומיים חופש. בניון: "אם נחשוב רחוק נהיה בתחתית". ניקולה דרינצ'יץ' (השעייה) וקובי מויאל (פציעה) חזרו לאימונים

במכבי חיפה נשמו לרווחה לאחר הניצחון 1:2 אמש (ש') על בני סכנין , לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות במשחקי הליגה. מי שזכה למירב המחמאות והשבחים הוא הקפטן יוסי בניון, שהציג את אחד המשחקים הטובים שלו העונה. בניון שזכה בחולצת ההרכב הוכיח כמה חשוב לקבוצה שהוא יהיה בכושר טוב וביכולת טובה.

 

 

גם עטאא ג'אבר הצעיר, שזכה במקום בהרכב על חשבונו של ניקולה דרינצי'ץ שיעזוב את הקבוצה בינואר הקרוב, הציג יכולת נהדרת וזכה לשבחים בסיום על יכולתו. למרות הניצחון, קומץ של אוהדים בירוק קיללו שוב את השחקנים חצי שעה לאחר שריקת הסיום מאחר והשחקנים לא הגיעו להודות להם.  

 

כבר מספר משחקים שהשחקנים לא מודים לקהל בעקבות המתיחות בין האוהדים לשחקנים כמו טאלב טואטחה ובניון, ורק בהתערבות המאבטחים הוצאו האוהדים לאחר שריקת הסיום מהאצטדיון.

 

בניון אמר לאחר הניצחון: "היה משחק חשוב. תמיד מאמן חדש בקבוצה יריבה מקשה. שיחקנו טוב במחצית ראשונה והרבה פחות טוב במחצית השנייה". על יכולתו אמר: "הרגשתי טוב מהרגע הראשון. השער המוקדם נתן לי ביטחון. אני מנסה לעשות את המקסימום כשאני על המגרש. הרגשתי מהרגע הראשון שאני במשחק".

 

בניון. חגג (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
בניון. חגג(צילום: אבי רוקח)

 

בניון מסרב להסתכל רחוק ומרוכז כבר במשחק הבא של הקבוצה מול המוליכה הפועל ב"ש בשבוע הבא: "המטרה שלנו לנצח את הפועל באר-שבע. אנחנו לא יכולים להרשות

 לעצמנו להסתכל קדימה, אם היינו מנצחים 7 משחקים אז יכולנו לשאוף לצמרת. אם נחשוב כרגע הלאה נהיה בתחתית, צריכים לחשוב על הפועל ב"ש הקבוצה הכי טובה כיום בישראל".

 

בניון מתקשה לשים את האצבע בנוגע למה לא עובד במכבי חיפה בשנים האחרונות ואמר: "לצערי מכבי חיפה 5 שנים בכישלון הזה. אני פה רק בשנה וחצי האחרונות. יש הרבה דברים שמשפיעים על השחקנים והצוות".

 

בחיפה החליטו "לצ'פר" את השחקנים ביומיים חופש בעקבות הניצחון. הבוקר (א') יקיימו השחקנים אימון קל ולאחריו יקבלו חופש עד ליום רביעי. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט, אלון תורג'מן יעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות של ינואר, כאשר בחיפה מתכוונים להשאילו עד לסיום העונה. גם שחר הירש שנמצא חזק על הכוונת של ק"ש יעזוב בינואר וכבר נכנס לרשימת ההעברות.

 

קובי מויאל שחזר מפציעה שב לאימונים, וגם ניקולה דרינצ'יץ', שהיה מושעה, חזר להתאמן עם הקבוצה. אחרי שבעה חודשי היעדרות, רופאיו של שמעון אבוחצירה אישרו לו לחזור ולהתאמן אך חזרתו תתאפשר רק בכפוף לאישור הצוות הרפואי של הקבוצה.

 


 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אוהדי מכבי חיפה זועמים
צילום: אורן אהרוני
מומלצים