שתף קטע נבחר

קצת נחת: מכבי חיפה גברה 1:2 על בני סכנין

צפו: הירוקים הניחו את כל הצרות בצד ורשמו ניצחון אחרי שתי תוצאות תיקו. יוסי בניון ("לא משנה לי אם אני פותח בהרכב או לא") כבש כבר בדקה ה-5, אלירן עטר הכפיל (32). שלומי אזולאי רק צימק (68). מוחמד קנדיל שוב פישל בשער המפסידה. יוסי אבוקסיס ("הסגל שלנו שווה יותר") ציפה לבכורה קצת יותר טובה. תקרית מכוערת בסיום בין פיראס מוגרבי לאוהדי קבוצתו. שחר הירש בדרך לק"ש

מכבי חיפה רשמה הערב (ש') ניצחון 1:2 על בני סכנין אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות שעצרו את המיני-מומנטום בו היו הירוקים קודם לכן. בצד השני יוסי אבוקסיס ציפה לבכורה קצת יותר טובה. המקומיים רשמו הפסד רביעי ברציפות בליגה.

 


 

הניצחון של חיפה הגיע למרות הבעיות שהיו עם השבוע ניקולה דרינצ'יץ' שהושעה בעקבות התנהגותו בתיקו (1:1) מול הפועל כפ"ס. כזכור, הסרבי החליט לעזוב את האצטדיון אחרי שהוחלף עוד לפני סיום המחצית הראשונה.

 

שחקני מכבי חיפה חוגגים (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
שחקני מכבי חיפה חוגגים(צילום: אביהו שפירא)

קנדיל. שוב פישל בשער של סכנין (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
קנדיל. שוב פישל בשער של סכנין(צילום: אביהו שפירא)
 

 

חמש דקות הספיקו לחיפה כדי לעלות ליתרון 0:1. לודוביק אוברניאק מצא מצוין את ג'אבר עטאא שבעט טוב, מוחמד קנדיל הדף רע ויוסי בניון כבש מקרוב את הריבאונד.

 

בדקה ה-33 האורחים כבשו את השער השני אחרי מבצע יפה בין טאלב טואטחה ואלירן עטר. המגן שקיבל כדור פנטסטי מאוברניאק מצא בתוך הרחבה את החלוץ שהשתחרר מהגנת סכנין ונגד קנדיל בעט חזק לחיבורים - 0:2.

 

ז'אורז'יניו מוציא את הכדור מהשער אחרי הכיבוש של אזולאי (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
ז'אורז'יניו מוציא את הכדור מהשער אחרי הכיבוש של אזולאי(צילום: אביהו שפירא)

 

בדקה ה-68 סכנין הצליחה לצמק ל-1:2. שלומי אזולאי בעט אבל סטויקוביץ' הדף, עלי עותמאן הצליח להשתלט על הכדור והגביהה בחוכמה למרכז הרחבה. אזולאי אמר תודה ובנגיחה כבש עבור קבוצתו.

 

בזמן שחיפה צברה 23 נקודות בליגה והיא קרובה לצמרת (מקום 6), סכנין ממשיכה להידרדר (מקום 12) עם 15 נקודות בלבד, נקודה בלבד לפני הקו האדום לפני המשחק של עכו המדורגת מתחתיה עם 14 נקודות.

 

למרות הניצחון בחיפה מתכוונים לבצע לא מעט שינויים עם פתיחת חלון העברות. אלון תורג'מן ושחק הירש כבר קיבלו הודעה שהם לא בתוכניות של הירוקים, בדיוק כמו אביחי ידין ואייל משומר. מכל הארבעה נראה שהירש הוא הראשון שיימצא קבוצה מאחר ובעירוני קריית שמונה חושקים בשירותיו.

 

בסיום התרחשה תקרית בין פיראס מוגרבי לאוהדי סכנין. החלוץ ירד לחדר ההלבשה בזמן שהאוהדים מקללים אותו ואת משפחתו. השחקן לא נשאר חייב, התקרב לאוהד וסינן לעברו קללה. אנשי המועדון שהיו בקרבת המקום דאגו להכניס את מוגרבי במהירות לחדר ההלבשה. בהנהלה הגיבו לתקרית: "האוהדים כועסים ופורקים לחצים בצורה שאינה מתאימה לעולם הכדורגל והספורט".

 

אבוקסיס: "צריך להוציא יותר מהסגל הזה"

מאמן המפסידה, יוסי אבוקסיס, ניסה להסביר מדוע הוא לא ירצה לזכור את הבכורה שלו על הקווים: "לא רציתי להפסיד ככה, אבל זה מה שיצא. השער המוקדם הכניס אותנו להלם וזה השפיע עלינו בצורה לא טובה. אם אנסה לקחת משהו מהמשחק הזה זו החזרה של השחקנים. זה לא מובן מאליו לרדת בפיגור 2:0 בהפסקה ולשלוט בצורה אבסולוטית במחצית השנייה".

 

אבוקסיס. בכורה פושרת (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אבוקסיס. בכורה פושרת(צילום: ראובן שוורץ)

 

על הקאדר הטוב יחסית בסכנין שלא מצליח להתחבר הוסיף אבוקסיס: "יש פה סגל שחקנים טוב. כמובן שצריך להוציא ממנו יותר. אפשר יהיה לעשות פה קבוצה טובה. צריך סבלנות ולהחזזיר את הביטחון".

 

למרות שתי הטעויות של מוחמד קנדיל אבוקסיס לא שוקל את מעמדו של השוער בהרכב: "אני מכבד מאוד את כל השחקנים שלנו, גם את אלה שעושים טעויות. אני בטוח שקנדיל רצה לעשות את המקסימום".

 

כובש השער הראשון, יוסי בניון אמר: "פחות משנה אם אני פותח או לא פותח. אני לא מכיר שחקן שלא רוצה לשחק. עובדים קשה כדי לקבל הזדמנויות. לשמחתי הרגשתי טוב מהפתיחה. זה ניצחון חשוב במגרש קשה".

 

על העובדה שבחצי השני קבוצתו כמעט ושמטה את הניצחון אמר: "רצינו לשמור על התוצאה וזה כמעט עלה לנו בשיוויון. לשמחתי זה לא קרה".



פורסם לראשונה 26/12/2015 18:49

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביהו שפירא
אלירן עטר
צילום: אביהו שפירא
מומלצים