וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הסתבך "הספר של יפו" במעורבות ברצח על רקע סכסוך משפחתי

24.12.2015 / 22:36

נורין אל-אמרי נרצחה כשישבה עם בן זוגה בגינה ציבורית ביפו. בתום חקירה סמויה נעצרו שלושה מבני משפחתה, שעל פי החשד היו מעורבים ברצח יחד עם רוצח שכיר. הספר המוכר אחמד אבו קאעוד חשוד שהיה ציר מרכזי בתקשורת בין החשודים

אילוסטרציה. ShutterStock
חשוד בשיבוש הליכי החקירה/ShutterStock

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) בשלושה ימים את מעצרו של אחמד אבו קאעוד, המכונה "הספר של יפו", שנעצר לאחרונה בחשד לקשירת קשר לפשע ושיבוש הליכי חקירת רציחתה של נורין אל-אמרי, תושבת העיר, בחודש שעבר. בן זוגה של אל-אמרי, עטאללה איברהים, נפצע באורח קל במהלך האירוע, בו נורו השניים בעת שישבו בגן ציבורי ביפו.

מיד לאחר הרצח פתחה משטרת תל אביב חקירה סמויה, במסגרתה בוצעו האזנות סתר ובלשים סמויים תצפתו אחר קרובי משפחתה של אל-אמרי. לפני כמה ימים הפכה החקירה לגלויה, כששלושה מבני משפחה של הנרצחת נעצרו, וכן אדם נוסף ששימש על פי החשד כרוצח שכיר. מהמשטרה נמסר כי החשד הוא שאל-אמרי נרצחה על רקע סכסוך משפחתי.

עוד בוואלה! NEWS:
הרמטכ"ל הורה לבדוק אם חיילי צה"ל השתתפו ב"חתונת השנאה"
מקורות ביטחוניים בטורקיה: מקווים לרכוש מישראל מערכות ביון
בעקבות מקרה המוות: כל מה שצריך לדעת על שפעת החזירים

מטה משטרת מחוז תל אביב. יותם רונן
"תיק סבוך ומורכב". מטה משטרת מחוז תל אביב/יותם רונן

במהלך החקירה הסמויה גילו חוקרי המשטרה כי הספר, אליו הגיעו כמה מהחשודים, שמע על כך שכוח משטרתי פשט על ביתו של אחד החשודים, סיפר על כך לחשוד נוסף – ובכך בעצם שיבש את הליכי החקירה. עוד עלה מחקירת המשטרה כי אבו קאעוד שימש כציר מרכזי בתקשורת בין המעורבים ברציחתה של אל-אמרי.

היום הובא אבו קאעוד לבית משפט השלום בתל אביב, שם ביקשו חוקרי המשטרה להאריך את מעצרו. שם טען החוקר טל קאופמן כי "מדובר בתיק סבוך ומורכב, בו מעורבים רבים – חלקם טרם נעצרו ונחקרו". לדבריו, "אם החשוד ישוחרר ממעצר – ישנו חשש לשיבוש החקירה".

סנגורו של אבו קאעוד, עו"ד נעמאנה מסראללה, מסר בתגובה כי "מרשי הוא הספר של יפו, יש לו הרבה לקוחות והרבה אנשים מכירים אותו – וזוהי הטעות שלו". לדבריו, "החוקרים השמיעו לו שיחה וטענו שהוא מדבר בה, במהלכה נשמע "הרימו את הבית של מישהו", אבל הוא לא אמר שם של אדם מסוים. איך ניתן משיחה כזאת לקשור לעבירה פלילית?"

  • עוד באותו נושא:
  • יפו
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully