וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: היכה את אחיו למוות במוט ברזל על רקע סכסוך כספי

24.12.2015 / 15:21

משטרת תל אביב עצרה שלושה חשודים במעורבות במותו של י' בפארק דרום בעיר לפני כשנה. אחד מהחשודים הוא אחיו. לפי החשד, השלושה זימנו אותו לפארק, שם תקפו אותו עד שאיבד הכרתו. מאוחר יותר מת מפצעיו

משטרת תל אביב עצרה שלושה חשודים במעורבות במותו של י' בפארק דרום בעיר לפני כחודש. אחד מהחשודים הוא אחיו. לפי החשד, השלושה זימנו אותו לפארק, שם תקפו אותו עד שאיבד הכרתו. מאוחר יותר מת מפצעיו

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
לפי החשד, אחד מהחשודים תיעד את המעשים בטלפון הנייד אולם מחק את הסרטון/ראובן קסטרו

משטרת תל אביב עצרה בשבוע האחרון שלושה בני אדם בחשד למעורבות ברצח שאירע לפני כחודש בפארק דרום בעיר. שלשום נעצר חשוד אחד והבוקר (חמישי) נעצרו עוד שני חשודים, אחד מהם הוא אח של הקורבן. לפי החשד, השלושה מעורבים במותו של י', שנמצא מחוסר הכרה וחבול בפארק לפני כחודש ומת כמה ימים לאחר מכן בבית החולים איכילוב שבעיר. הרקע, כך לפי חשד המשטרה, הוא סכסוך כספי.

מאז האירוע ניהלה המשטרה חקירה סמויה והכיוון המרכזי למניע היה סכסוך כספי. במשטרה סברו כי ברצח היו מעורבים כמה בני אדם. ביום שלישי נעצר א', שלפי החשד אף תיעד חלק מהאירוע בטלפון הנייד שלו, אולם הוא מחק את הסרטון זמן קצר לאחר מכן. הבוקר נעצר אחיו של י', ד', וחבר נוסף. מעצרם הוארך בחמישה ימים.

לפי החשד, ד' וחברו זימנו לפארק את הקורבן כדי להסדיר את המחלוקת הכספית שבין האחים. ואולם, שם לפי החשד, הם תקפו במכות ובמוט ברזל את יורם חבני עד שאיבד הכרתו. מאוחר יותר כאמור, מת מפצעיו.

עו"ד מירב בן שבת, הסניגורית של אחד החשודים, טענה בעת מעצרו כי אין לו קשר לאירוע. "הטיחו בפניו שהוא יודע את השם של מבצע העבירה ועצרו אותו על מנת שימסור מידע על העבירה". השופט ירון גת האריך את מעצרו וקבע: "אין חולק כי לחשוד יש קשר ישיר למעורבים ועל רקע זה הפעולות שביצע מקימות חשד לעבירות שיבוש".

פרקליטו של החשוד ברצח אחיו, עו"ד דן באומן, מסר בתגובה: "מדובר באדם נורמטיבי, אב לארבעה ללא עבר פלילי. החשוד מסר גרסת אליבי מוצקה ומכחיש את החשדות שהועלו כנגדו. לטענתו, שמו שורבב לפרשה". עוד הוסיף עו"ד באומן כי "למרות בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בשמונה ימים, בית המשפט האריך את מעצרו רק עד יום ראשון".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
חתונת פעילי הימין: המשטרה הודיעה כי היא חוקרת חשד להסתה
צפו: בגלל סיגריה – עימות אלים בין אסיר לסוהר בכלא אשל
תיק זדורוב: פסק הדין טיהר את שם הפתולוגית והותיר פתח לדיון נוסף

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • תקיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully