שתף קטע נבחר

"רונאלדו כועס על אוהדי ריאל מדריד"

הכוכב של הבלאנקוס נצפה מתעמת עם הקהל של הקבוצה במשחק מול ראיו וייקאנו (צפו בווידאו), "מארקה" מדווח כי הוא פגוע מחוסר התמיכה של האוהדים. וגם: מדוע איסקו מיובש על הספסל?

רגע לפני שיצאה לפגרת החגים מצב הרוח בריאל מדריד השתפר אחרי ה-2:10 המטורף על ראיו וייקאנו, אבל מסתבר שלא כל שחקני הקבוצה ירדו מכר הדשא מרוצים אחרי הניצחון הגדול.

 

 

במשחק ביום ראשון מצאו עצמם הבלנאקוס בפיגור 2:1 כבר בדקה ה-12, מה שעורר את זעמם של האוהדים באצטדיון סנטיאגו ברנבאו. אלה החלו לשרוק בוז ולהקניט את השחקנים, מה שגרר תגובה לא שכיחה מצד כריסטיאנו רונאלדו הזועם, שקיווה כי דווקא ברגע הזה תגיע תמיכה מצד הקהל.

 

הכוכב הפורטוגלי של ריאל לא נותר אדיש והחל להגיב בתנועות ידיים לעבר האוהדים (צפו בווידאו), שהמשיכו בשלהם. השחקנים של רפא בניטס הפכו בהמשך את התוצאה וכבשו תשיעייה,

אבל רונאלדו העדיף לא לחגוג את השערים ונראה כעוס.

 

ב"מארקה", העיתון שיוצא לאור במדריד ומזוהה עם ריאל, דיווחו היום כי רונאלדו יצא לפגרה הקצרה במצב רוח ירוד ופגוע מהתגובה של הקהל ביום ראשון. אגב, מי שניגש להרגיע את רונאלדו במהלך המשחק הוא מרסלו, שביקש מחברו לקבוצה לא להגיב לקריאות של האוהדים.

 

במקביל, תוהים במדריד מדוע בניטס ממשיך לייבש על הספסל את איסקו, שזכה לקבל רק 12 דקות בשני משחקי הליגה האחרונים. החזרה של חאמס רודריגס החזירה את הקשר לספסל ומאז הוא מתקשה לחזור לכושרו. בתקשורת הספרדית תהו גם האם ההחלטה של המאמן קשורה לכך שאיסקו נצפה מגיב בהפתעה אחרי שגילה כי טוני קרוס נותר על הספסל במשחק מול ויאריאל.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: getty images
מומלצים