שתף קטע נבחר

יוקאנוביץ': "יש לי חוזה, לא אגיב לשמועות"

מאמן מכבי ת"א אחרי ה-2:1 לב"ש: "הנקודות הגיעו להם, אבל הם לא שיחקו טוב יותר", זהבי: "היינו הקבוצה הטובה יותר על המגרש". בכר: "מוקדש לקהל", מליקסון: "רצינו להחזיר למכבי על ההפסד בגמר הגביע"

על רקע השמועות על מעבר מיידי לפולהאם, סלבישה יוקאנוביץ' נחל הערב (ב') הפסד במשחק העונה של ליגת-העל כשמכבי תל-אביב שלו נכנעה 2:1 להפועל-באר שבע בבלומפילד ואיפשרה לאדומים לפתוח פער של שלוש נקודות בפסגה.

 

לטבלת ליגת-העל

 

"ברכותיי לב"ש על שלוש הנקודות", אמר יוקאנוביץ' בסיום. "אני מאוד מאוכזב, גם בשביל האוהדים שלנו. זה חלק מהכדורגל, דברים קורים, אבל אנחנו עוד נפגוש את ב"ש ואני מחכה למשחקים שלפנינו. ב"ש טובה יותר ממכבי ת"א? אני לא חושב שהם שיחקו טוב יותר, הנקודות הגיעו להם אבל זה הכל. אני לא חושב שזה הזמן שלהם להרים גביע והזמן שלנו לצאת לחופשה". על השמועות סביבו אמר הסרבי: "אני לא רוצה להגיב לספקולציות בתקשורת. זה פשוט, אני תחת חוזה כאן וזה הכל. עדיף לדבר על המשחק המדהים שהיה הערב".

 

יוקאנוביץ' עם בכר: "הנקודות הגיעו לב"ש" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
יוקאנוביץ' עם בכר: "הנקודות הגיעו לב"ש"(צילום: עוז מועלם)

 

"זה אף פעם לא כיף, אבל זה חלק מהכדורגל", אמר ערן זהבי. "אני חושב שהיינו הקבוצה הטובה יותר על המגרש, אבל ספגנו שני שערים שלא מתאימים לנו. כל הכבוד לבאר שבע, הליגה ממשיכה וגם אם התוצאה הייתה אחרת זה לא היה קובע כלום. ברור שלמשחק הזה יש ערך מוסף, אבל אנחנו מסתכלים קדימה.

 במחצית השנייה הלכנו על כל הקופה והגענו לכמה מצבים שהיינו צריכים לכבוש מהם, ידענו שהמשחק יהיה מצד לצד אבל במחצית הראשונה נראינו הרבה יותר טוב. ב"ש ממש לא הוכיחה שהיא טובה יותר ממכבי ת"א. אני לא יודע אם יוקאנוביץ' עוזב או לא אז אין לזה שום השפעה. בכדורגל קורים דברים, הוא יכול ללכת או להישאר אבל התפקיד שלי הוא לשחק ולא להתעסק בדברים האלה".

 

המנצח ברק בכר אמר: "זה מוקדש לקהל, ניצחון טוב וחשוב שייתן לנו ביטחון להמשך. אני לא רוצה להישמע קלישאתי, אבל יש עוד משחק לא פחות קשה מול רעננה, ואחרי ניצחון כזה צריכים להמשיך במומנטום. השער המוקדם שינה הכל. מכבי אולי שלטה יותר, אבל אנחנו ניצחנו וזה מה שחשוב. מה הלאה? ינואר מתקרב, אנחנו נשב ונראה בדיוק מה אנחנו רוצים. מי שנמצא פה נותן הכל ואנחנו נחליט מה לעשות כדי לשדרג את הקבוצה".

 

זהבי: "אנחנו היינו הקבוצה הטובה יותר" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
זהבי: "אנחנו היינו הקבוצה הטובה יותר"(צילום: עוז מועלם)

 

מאור מליקסון, שהצטיין עם שער ובישול, הוסיף: "מכבי אולי שלטה בכדור, אבל הייתה פה חבורה של גברים שרצתה להחזיר למכבי אפילו קצת על גמר הגביע. השמיים הם הגבול מבחינתנו. אני לא יודע מה יהיה, יש עוד הרבה נקודות ועוד נפגוש את מכבי ת"א. אישית אני חושב שאני מסוגל להרבה יותר, אני רוצה להחזיר לכולם על מה שקיבלתי מהם. בעונה שעברה לא היה לי קל, אני אמשיך לעבוד קשה".

 

אוהדי מכבי ת"א ניסו לתפוס את זורק הרימון, חגיגות בחדר ההלבשה של ב"ש

במהלך המשחק נזרק רימון עשן אדום באחד מהיציעים בהם ישבו אוהדי מכבי ת"א. כמה מהאוהדים חסמו את הכניסות והיציאות מהיציע במטרה לתפוס את האוהד, אך הוא הצליח להימלט.

 

מנגד, נרשמו חגיגות גדולות בחדר ההלבשה של ב"ש, בהשתתפות הבעלים אלונה ברקת. מליקסון התלונן על כאבים במפשעה ובקבוצה מקווים שלא מדובר בפציעה רצינית, ג'ון אוגו ספג את הצהוב החמישי שלו ויחמיץ את המשחק נגד מכבי חיפה בסמי עופר.

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
סלבישה יוקאנוביץ'
צילום: עוז מועלם
מומלצים