מה עשתה צפרדע בשקית חסה?

לקוחה של "כרמל יבולים" הופתעה לגלות צפרדע בתוך אריזת החסה שקנתה • איך בחרו להתייחס לתקלה בחברה, ומה עלה בגורלה של הצפרדע?

האילנית המצויה, זמן קצר לפני חזרתה לטבע // צילום: פייסבוק // האילנית המצויה, זמן קצר לפני חזרתה לטבע

בימים האחרונים נכנסה אישה למכולת בצפון הארץ ורכשה אריזת חסה נקייה מחומרי הדברה של חברת "כרמל יבולים". אלא שבביתה היא הופתעה לגלות כי יחד עם החסה הגיעה באריזה גם תוספת חלבון מן החי בדמות צפרדע ירקרקה. 

היא מיהרה לשלוח את השקית והתוספת המיוחדת שבה חזרה אל החברה, ללא פרסום המקרה מצדה. אלא שבאופן מפתיע, החברה יזמה בעצמה את פרסום המקרה בדף הפייסבוק שלה, לאחר שפיצתה כראוי את הלקוחה. הפוסט הפך במהרה לויראלי כשהוא סוחף אחריו מאות לייקים ושיתופים. 

נארזה בחום. הצפרדע בשקית // צילום: פייסבוק

 

"אנו מגדלים את רוב הירקות שלנו ללא חומרי הדברה", ניסו להסביר בחברה מדוע הצפרדע החצופה הגיע דווקא אל האריזה שלהם. 

עוד הוסיפו ב"כרמל יבולים" בפוסט בעמוד שלהם כי הצפרדע המדוברת הינה צפרדע מזן אילנית ירוקה, שנצמדת לעלים ולגבעולים מוצלים על מנת לשמור על עורה מפני התייבשות. על פי החברה, מדובר בזן בסכנת הכחדה, לכן הוכרזה כבעל חיים מוגן. "אחת הסיבות העיקריות להיעלמות הדו חיים האלה היא זיהום סביבתי ושימוש בחומרי הדברה. עורם הלח חדיר מאוד לחומרים ומכאן שהימצאותה של האילנית בחממה שלנו מעידה על סביבת גידול סטרילית שאינה מכילה חומרי הדברה ומיני מזיקין. בשבילנו זה עוד חיזוק, שאנחנו בדרך הנכונה עם החזון שלנו לייצר ולקדם תזונה בריאה ומאוזנת לתושבי הארץ". 

ובאשר לאילנית, היא שרדה את האריזה, וגם את המסע אל המכולת ובחזרה לחברה - והוחזרה לטבע. 

האילנית המצויה, זמן קצר לפני חזרתה לטבע // צילום: פייסבוק

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר