שתף קטע נבחר

צפו: תגרה אלימה במשחק הנוער בין בית"ר לרעננה

שוב אלימות בכדורגל הישראלי: בדקה ה-85, וביתרון 1:2, כרטיס אדום שספגו הירושלמים הוביל למהומה גדולה ביציעים. גם הורים השתתפו בתגרה. בית"ר: "אף אחד מהשחקנים שלנו לא היה מעורב באלימות"

האלימות במגרשי הכדורגל מסרבת לרדת מהכותרות וגם היום (ש׳) זכינו לעוד התפרעות אלימה. במשחק הנוער בין בית"ר ירושלים להפועל רעננה, ביתרון 1:2 לצהובים-שחורים, השופט הוציא כרטיס אדום ומשם התפתחה מהומה ביציעים בין הורי השחקנים.

 

 

חלק משחקני בית"ר השתתפו גם הם בתגרה לאחר שזינקו מעל הגדר ונכנסו ליציע. שופט המשחק החליט לעצור אותו וחשב לבטלו, אך לאחר כ-10 דקות החליט לתת לקבוצות לשחק את הדקות האחרונות.

 

יו"ר הפועל רעננה, אשר אלון, היה נסער: "הייתה מהומת אלוהים, שחקנים רצו לקהל ואנשים בתוך היציע רבו אחד עם השני. לבית"ר הגיע לנצח על כר הדשא, אבל מה שקרה לאחר מכן היה בושה וחרפה". תגובת בית"ר ירושלים תובא לכשתתקבל.

 

בית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "אח של שחקן מרעננה התחיל במהומה ותקף באלימות אחות של שחקן בית"ר. האח של הילדה הלך לראות מה קרה לאחותו ולהרגיע אותה ושחקן נוסף הלך להחזירו מהיצע למגרש. אף אחד משחקני בית"ר לא השתתף בשום עימות ואף אחד משחקני בית"ר לא קשור לאלימות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
אלימות, ארכיון
צילום: גיל נחושתן
מומלצים