מזעזע: האכילו את החזירים בגופת בנם

בבית מצאו השוטרים עכברושים, מזרקים ופורנוגרפיה • אך הזוועה הקשה באמת היתה במחסן

ליד החזירים התגלה המראה המזעזע // צילום: אי.אף.פי (אילוסטרציה) // ליד החזירים התגלה המראה המזעזע

עכברים מתים, כלובים מלאים בעכברושים, מזרקים, רעל עכברים וסרטים פורנוגרפיים, הם רק חלק מהדברים שמצאו השוטרים כשהגיעו לבית משפחת ג'ונס בקנזס, לאחר שדווח כי בנם בן השבע נעדר.

למרות המראות הקשים, השוטרים לא היו מוכנים לאימה שהם ראו באסם שנמצא בשטח בית המשפחה. נמצאו שאריות הגופה של אדריאן ג'ונס, בן השבע.

הוריו, מייקל (44) והת'ר (29), נעצרו בידי המשטרה וכעת הם מואשמים ברצח בנם, ובהאכלת החזירים בשאריות גופתו. השניים חיו בבית יחד עם בנם, אדריאן, ושש בנותיהם, בנות 2 עד 10. לאחר מעצרם של השניים הושמו הבנות במשמורת, ומשפחות רבות הביעו דאגה לשלומן ולתנאי המחייה שלהם לאחר ששמעו בכלי התקשורת על התנאים המזעזעים שחיו בהן.

מייקל ג'ונס // צילום: אי.פי

ג'ניפר הוברס, שהשכירה למשפחה את הבית, אמרה כי היא הזדעזעה ונגעלה כשנכנסה לראשונה לבית לאחר שהזוג נעצר. "נשימתי נעתקה", אמרה הוברס לכתבים. בדף באתר מימון המונים שפתחה כדי לשקם את ביתה ההרוס כתבה הוברס כי "עטיפות של מנות מזון מהיר בכל מקום, חלב, אוכל רקוב, האמבטיה נעקרה ממקומה ובריכת השחייה נהרסה". לדבריה, הזוג השאירו את הבית עם עובש בכל רחבי הבית וחורי קליעים בקירות.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

בעלת הבית ציינה כי לפני כשנה וחצי, ששכרו הזוג את הבית, הם עשו עליה רושם של אנשים מנומסים ומכובדים וטענו כי הם חושבים לקנות ממנה בהמשך את הנכס, שנמצא באזור כפרי בקנזס. "אני לא יודעת איך מישהו מרשה לעצמו לגדל ילדים בסביבה כזאת", אמרה בתדהמה לאחר שראתה את ביתה לראשונה מאז שנעצרו השניים.

 

"היא פשוט היתה רגועה"

מייקל מואשם גם בתקיפה ובתקיפה בנשק חם של הת'ר. אביה של הת'ר אמר כי בתו התקשרה אליו ואמרה לו ש"מייקל הרג את הילד הקטן וזה יהיה בחדשות!". הוא הוסיף כי בתו ציינה ש"הוא האכיל את החזירים בגופתו".

הת'ר ג'ונס // צילום: אי.פי

לדבריו, רק לאחר כמה ימים הוא הבין שבתו אכן סיפרה לו את האמת. "לא רציתי להאמין לה", אמר האב, "היא פשוט היתה רגועה. בגלל זה לא חשבתי על זה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר