שתף קטע נבחר

בכורה חלומית: צמד לבן סהר מול יוסי בניון

אספניול חנכה את איצטדיונה מול ליברפול, החלוץ הישראלי נכנס בדקה ה-60 וכבש פעמיים ב-0:3 המרשים. ארסנל זכתה בגביע האמירויות אחרי 0:3 על ריינג'רס

אספניול חנכה הערב (א') את איצטדיונה החדש כאשר אירחה את ליברפול ל'דרבי ישראלי' בין בן סהר ליוסי בניון. עבור החלוץ הישראלי זו היתה הזדמנות ראשונה להציג את יכולתו בפני הקהל המקומי והוא ניצל אותה היטב כאשר כבש צמד בניצחון 0:3.

 

40 אלף האוהדים בברצלונה הכינו קבלת פנים חמה במיוחד לשחקניו של מאוריסיו פוצ'טינו ואלה השיבו להם בתצוגה נהדרת על כר הדשא. אחרי 19 דקות היה זה לואיס גארסיה שכבש את הראשון ולסהר, שנכנס כמחליף בדקה ה-60, הספיקו שלוש דקות על כר הדשא כדי להכפיל את היתרון אחרי שהשחיל את הכדור בין רגליו של פפה ריינה. 


הכירו את 'אסטדי קורנייה אל פראט' בברצלונה (צילום: רויטרס) 

 

בדקה ה-87 סהר כבש את השני שלו והשלישי של קבוצתו אחרי שריינה הדף לרגליו כדור שנבעט לעברו. בניון, שפתח בהרכב של האדומים, הוחלף במחצית

על ידי ראיין באבל.

 

גביע האמיריויות הסתיים הערב, כאשר ארסנל, שנהנתה מיתרון הביתיות זכתה בגביע אחרי שניצחה 0:3 את ריינג'רס. צמד של ג'ק ווילשייר (דקות 2 ו-72) ועוד שער של אדוארדו דה סילבה הקפיצו את הקהל המקומי. במשחק נוסף במסגרת הטורניר, סיימו אתלטיקו מדריד (קון אגוארו בפנדל, 41) ופריז סן ז'רמן (לודביק ז'ולי, 71) ב-1:1.

 

בסופר קאפ הטורקי, פנרבחצ'ה ניצחה את בשיקטאש 0:2 מצמד של הקשר הברזילאי, אלכס בדקות ה-75 (פנדל) ו-90. בורדו ניצחה את ויאריאל 0:2 משערים של דויד בליון (31) ופרננדו מגנאסו (71).

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים