שתף קטע נבחר

גזצ'או יוסף לא יגיע לברלין, יוחאי הלוי כן

למרות עידוד מסיבי ומכתיבי הקצב לא הצליח הרץ לעמוד בקריטריון ב-1,500 מ', קופץ המשולשת דווקא כן עשה זאת בניסיונו השישי. מעיין פורמן אלופת הולנד בקפיצה לגובה

הערב (א') נערכו ברחבי אירופה תחרויות 'ההזדמנות האחרונה' עבור לא מעט אתלטים שניסו לעמוד בקריטריון להשתתפות באליפות העולם. בחצות תינעל ההרשמה לאליפות, שתיפתח עוד כשבועיים בברלין.

 

ישראל אינה שונה ובהדר יוסף נערכה תחרות הזמנה, שבמרכזה ניסיונו של גזצ'או יוסף לרוץ 1,500 מטר בזמן של 3:39.20 דקות. מיטב רצי ישראל הגיעו על מנת למשוך אותו, אבל יוסף לא הצליח לעמוד במשימה וסיים בזמן של 3:41.91 דקות. כ-300 צופים הגיעו לעודד את הרץ, לא מעט בשל ההגרלה שהבטיחה לשלוח אחד מהם לאליפות גם.

 

מי שכן הצליח להשיג את הקריטריון ואת הכרטיס לברלין הוא קופץ המשולשת, יוחאי הלוי. אחרי חמש קפיצות כושלות הצליח הלוי לקפוץ למרחק של 16.65

מ', בדיוק התוצאה הנדרשת לו. בכך הוא מצטרף לשלושת האתלטים הנוספים שכבר קבעו את הקריטריון - זבדיה וודג' במרתון, יבגני אולחובסקי בקפיצה במוט ואירנה לנסקי ב-100 מ' משוכות.

 

פורמן אלופת הולנד

הקופצת לגובה מעיין פורמן ממכבי חיפה ניצחה הערב באליפות הולנד, שהתקיימה באמסרדם. פורמן, המחזיקה בשיא אישי של 1.85 מ', חלפה על פני 1.82 מ' ולאחר מכן ניסתה לעבור גובה של 1.88 מ', סנטימטר אחד יותר משיא ישראל, אך כשלה. מדובר בניסיון נוסף של הקופצת להתמודד עם שיא ישראל. פורמן תמשיך להתחרות בהולנד, והתחרות הבאה שלה תהיה אליפות אמסטרדם הפתוחה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גזצ'או יוסף
צילום: אורן אהרוני
מומלצים