שתף קטע נבחר

הגמר ישוחזר? ב-13:00: הגרלת שמינית גמר הצ'מפיונס

מניון תצא הבשורה: 16 הקבוצות שעברו את שלב הבתים כבר כוססות ציפורניים לקראת קביעת המפגשים. יובנטוס עשויה לפגוש ברצלונה או ריאל מדריד, צ'לסי ומוריניו יוכלו לקבל הזדמנות לנקום בפ.ס.ז.', וולפסבורג תנסה להפתיע בהופעת הבכורה שלה בשלב הנוק-אאוט ומה יהיה על הנציגים הישראלים?

אחרי שלב בתים שידע עליות, מורדות, מפתיעות ומאכזבות, ליגת האלופות תיכנס בקרוב לקצב אחר - קצב של שלב נוק-אאוט. הגרלת שמינית הגמר של המפעל האירופי המרתק תיערך היום(ב', 13:00) בניון שבשווייץ, וממנה תצא הבשורה על שמונת המפגשים. כמיטב המסורת, קבוצות ששיחקו באותו הבית בשלב לא יוגרלו יחד בשלב שמינית-הגמר, כמו גם קבוצות שמגיעות מאותה מדינה.

 

 
העולות - שמינית גמר ליגת האלופות 15/16

העולות - שמינית גמר ליגת האלופות 15/16
מקום 1 מקום 2
ריאל מדריד פ.ס.ז'
וולפסבורג פ.ס.וו
אתלטיקו מדריד בנפיקה
מנצ'סטר סיטי יובנטוס
ברצלונה רומא
באיירן מינכן ארסנל
צ'לסי דינמו קייב
זניט גנט

 

למעט זניט הרוסית ו-וולפסבורג הגרמנית, הקבוצות שתוגרלנה מהמקום הראשון לא מפתיעות כלל. מנגד, הקבוצות החזקות שסיימו את שלב הבתים כסגניות הן פריז סן ז'רמן, יובנטוס, ארסנל ורומא, והן המפתח למפגשי הענק להם מפללים האוהדים ברחבי העולם. יובה, למשל, תוכל לפגוש בריאל מדריד אותה הדיחה אשתקד בשלב חצי-הגמר, או לשחק מול ברצלונה שניצחה אותה בגמר. בארסה, הלא היא האלופה המכהנת, תוכל לפגוש את ארסנל בשחזור הגמר מ-05/06. מאז השתיים נפגשו ארבע פעמים בשלב הנוק-אאוט, כשבארסה חולפת על פני החבורה של ארסן ונגר גם ברבע-הגמר של 09/10 וגם בשמינית-הגמר ב-10/11.

 

אברה מול ראקיטיץ'. בדרך למפגש מוקדם בשמינית? (צילום: AP) (צילום: AP)
אברה מול ראקיטיץ'. בדרך למפגש מוקדם בשמינית?(צילום: AP)
 

 

פריז סן ז'רמן וזלאטן איברהימוביץ' יוכלו לפגוש את צ'לסי, אותה הדיחו בדרמטיות כבר בשלב שמינית הגמר אשתקד. וולפסבורג, שהגיעה לשלב הנוק-אאוט לראשונה בתולדותיה אחרי שהדיחה את מנצ'סטר יונייטד, תוכל לפגוש את פ.ס.ז', יובנטוס, רומא, וארסנל בתסריטים הפחות אופטימיים מבחינתה. גנט, שבשורותיה שלושה שחקנים ישראלים - קני סייף, רמי גרשון (פצוע) וחאתם עבד אלחמיד - תהיה ככל הנראה בשר התותחים של השלב.

 


 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
ליגת האלופות
צילום: getty images
מומלצים