שתף קטע נבחר

שלום לך, הפועל: טראוויס ווטסון חתם בז'לגיריס

האדומים, שמחפשים בנרות אחר משקיע, איבדו את שחקן הפנים המוביל שלהם לטובת סגנית אלופת ליטא. ווטסון חוזר לשחק ביורוליג וישתף פעולה עם יריבו מאשתקד, מרקוס בראון

"כרגע זה נראה כמו יובל נעימי נגד חמישה", אמר מאמן הפועל ירושלים, גיא גודס, ביום הגרלת מוקדמות היורוקאפ. גם כעת, שלושה שבועות אחרי, אין התקדמות בבניית הסגל האדום. היו"ר דני קליין מחפש בנרות אחר משקיעים שייתנו כתף ובינתיים מתחילה הקבוצה לאבד את שחקניה מאשתקד.

 

אחרי טימי באוורס, שחתם בסוף השבוע בקאזרטה האיטלקית, גם טראוויס ווטסון עזב את מלחה כשחתם היום (א') בז'לגיריס קובנה. שחקן הפנים האמריקני הגיע לישראל במחיר מציאה, לאחר שארמאני ג'ינס מילאנו שילמה כמחצית מחוזהו המוערך ב-600 אלף דולר. ירושלים, במצבה הנוכחי, לא היתה יכולה לעמוד בעלויותיו - והוא מגיע כעת ליעד חדש בקריירה.


ווטסון עם באוורס. שלום לך, הפועל (צילום: דודי ועקנין)

 

סגנית אלופת ליטא צירפה את מלך הריבאונדים של היורוליג לשעבר כמחליפו של אמריקני אחר, לורן וודס. ווטסון ישתף פעולה בקובנה עם מרקוס בראון, שחוזר לז'לגיריס אחרי עונת השאלה במכבי תל אביב.

 

בינתיים, מנסה גודס למצוא מועמדים שמתאימים למידותיה של הקבוצה. כפי שפורסם בשבוע שעבר ב-ynet, ירושלים מנהלת מגעים עם הפורוורד ליאו ליונס, בוגר מכללת מיזורי ששיחק בליגת הקיץ במדי קליבלנד קאבלירס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
טראוויס ווטסון
צילום: דודי ועקנין
מומלצים