שתף קטע נבחר

בלדוצ'י: "בורשטיין לא במכבי, מצאנו לו קבוצה"

סופו של עידן או אמצעי לחץ במו"מ? סוכנו האיטלקי של הגארד אמר ל-ynet כי הגארד יעזוב סופית את הצהובים בימים הקרובים. טפירו המועמד להחליפו. פישר נשאר, לאמפה מגיע לבדיקות

במכבי תל אביב עדיין לא ירדו מטל בורשטיין, אבל בהחלט ייתכן שטל בורשטיין החליט לרדת ממכבי תל אביב. "מצאנו לטל קבוצה, הוא לא יישאר במכבי. בימים הקרובים נפרט", אמר הערב (א') ל-ynet מאוריציו בלדוצ'י, סוכנו האיטלקי של קפטן נבחרת ישראל.

 

 

לא ברור אם בלדוצ'י מנסה ללחוץ על ראשי מכבי לשפר את הצעתם לשחקן או שמאמציו למצוא למרשו קבוצה בחו"ל אכן נשאו פרי, אך כמו שזה נראה בשלב הזה - בורשטיין יעזוב את היכל נוקיה אחרי תשע שנים. במכבי הבהירו שמבחינתם אין כל שינוי בסוגיית הגארד, בעוד בורשטיין עצמו ייצא לפנות בוקר עם הנבחרת להולנד ובחר שלא להגיב לידיעה.


בורשטיין וכספי חוגגים במכבי. מצעד העוזבים מתארך? (צילום: אלי אלגרט)

 

עמדת הגארד הישראלי הבכיר, שיעלה מהספסל כגיבוי לזרים החדשים, היא היחידה שנותרה פתוחה במכבי. המאמן פיני גרשון ועוזרו שרון דרוקר

מעוניינים בבורשטיין והבהירו להנהלה כי הוא ניצב בעדיפות עליונה מבחינתם. בשבועות האחרונים שורר נתק בין הצדדים, כשהפער במשא ומתן עצום, כפי שנחשף כאן: השחקן דורש חצי מיליון דולר לעונה וחוזה עד 2012, בעוד הקבוצה מוכנה לשלם לו את מחצית הסכום בחוזה לעונה אחת בלבד, עם אופציה לעונה נוספת.

 

אם בורשטיין אכן ייפרד ממכבי, תופקד העמדה החסרה בידי אחד מהשניים: מאיר טפירו, שעל מועמדותו לצהובים פורסם לראשונה ב-ynet, או גל מקל, המחזיק בחוזה לעונה הקרובה. הרכז הצעיר עדיין לא הודיע אם הוא מעוניין לשוב לסגל או להמשיך עונה נוספת בגלבוע/גליל. החתמת טפירו תשפיע מן הסתם על הכיוון שבו יבחר מקל. 


דיאור פישר. השנה ימתין לו קו קדמי עמוס יותר (צילום: אלי אלגרט)

 

דיאור פישר ימשיך באופן רשמי וסופי לעונה שנייה במכבי, לאחר שפג המועד בו יכול היה לצאת ל-NBA. הסנטר האמריקני יחלוק קו קדמי עמוס יותר מאשתקד, לצד מאצ'יי לאמפה, סטפן לאסמה, דייויד בלות'נטל ויניב גרין.

 

לאמפה, הרכש הפולני החדש של הצהובים, יגיע לישראל ביום ג' ויעבור בדיקות רפואיות. הסנטר הוא הראשון מבין זרי הקבוצה שינחת בארץ. בהמשך החודש יצטרף השחקן לאימוני נבחרת פולין בהדרכת מולי קצורין, לקראת אליפות אירופה הביתית בספטמבר. 


פורסם לראשונה 02/08/2009 15:35

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בורשטיין
צילום: אורן אהרוני
מומלצים