שתף קטע נבחר

הפסד נוסף ליונייטד, מנצ'סטר סיטי בפסגה

פרמייר ליג, מחזור 16: אחרי ההדחה מליגת האלופות, השדים האדומים הפסידו 2:1 במגרשה של בורנמות'. הקבוצה של פלגריני השיגה ניצחון (1:2) דרמטי על סוונזי בתוספת הזמן. לסטר תוכל לחזור למקום הראשון אם תנצח את צ'לסי ביום שני

מנצ'סטר סיטי עלתה למקום הראשון לפחות ליומיים, מנצ'סטר יונייטד לא יוצאת מהמשבר. הקבוצה של מנואל פלגריני גברה הערב (ש') 1:2 על סוונזי בתום משחק דרמטי במחזור ה-16 בליגה האנגלית.

 

 

ווילפריד בוני כבש ראשון (26), בפטמי גומיס השווה (89) ויאיה טורה הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-90. וינסנט קומפני וקון אגוארו הפצועים נעדרו. לסטר תוכל לשוב לפסגה אם תנצח ביום רביעי את צ'לסי.

  

חואן מאטה נבוך (צילום: AFP) (צילום: AFP)
חואן מאטה נבוך(צילום: AFP)

ווילפריד בוני חוגג עם אליקים מנגלה ויאיה טורה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ווילפריד בוני חוגג עם אליקים מנגלה ויאיה טורה(צילום: AFP)

 

הקבוצה הוולשית השלימה משחק שישי רצוף ללא ניצחון (מתוכם חמישה הפסדים), וזאת אחרי שפיטרה באמצע השבוע את המנג'ר גארי מונק (המנג'ר הזמני אלן קרטיס הדריך את השחקנים). קריסטל פאלאס, הנאבקת על מקום באירופה, גברה 0:1 בבית על סאות'המפטון משער של יוהאן קבאי (38).

 

סטיב קוק מבורנמות' חוגג עם חשבון מנצ'סטר יונייטד (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
סטיב קוק מבורנמות' חוגג עם חשבון מנצ'סטר יונייטד(צילום: גטי אימג'ס)

 

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לעשות בושות. אחרי שהודחה מליגת האלופות ספגה הקבוצה של לואי ואן חאל את ההפסד השלישי העונה - 2:1 במגרשה של בורנמות' ונותרה במקום הרביעי. בעקבות זאת התערער עוד יותר מעמדו של המנג'ר.

 

לינגארד ממנצ'סטר יונייטד מול אדם סמית' מבורנמות' (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לינגארד ממנצ'סטר יונייטד מול אדם סמית' מבורנמות'(צילום: AFP)

 

ג'וניור סטניסלס כבש לעולה החדשה כבר בדקה השניה, מרוואן פלאיני השווה (24), אבל השדים האדומים נותרו בידיים ריקות אחרי שג'ושוע קינג כבש (53) את שער הניצחון. 

 

דמיאן דלייני מקריסטל פאלאס ושיין לונג מסאות'המפטון (צילום: AFP) (צילום: AFP)
דמיאן דלייני מקריסטל פאלאס ושיין לונג מסאות'המפטון(צילום: AFP)

 

במשחק המוקדם: 1:1 בין נוריץ' לאברטון

המחזור ה-16 בליגה האנגלית נפתחה היום (ש') עם חלוקת נקודות באצטדיון קארו רואד. נוריץ' ואברטון נפרדו ב-1:1. רומלו לוקאקו קבע 0:1 לאברטון בדקה ה-15 כשכבש בנגיחה מהגבהה נאה של ג'רארד דאולפאו לתוך הרחבה. שתי דקות בתוך המחצית השנייה, נוריץ' הרימה קרן שננגחה היטב אל עבר השער של אברטון. ההגנה הכחולה עוד הצליחה להציל מקו השער, אבל ווס הולהאן דחק מקרוב והשווה.

 

האוהד הזה כנראה לא עודכן שאליפות אירופה בבריכות קצרות נערכה בכלל בישראל (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
האוהד הזה כנראה לא עודכן שאליפות אירופה בבריכות קצרות נערכה בכלל בישראל(צילום: רויטרס)

 

מצבה של סנדרלנד הורע בתחתית לאחר שהיא ספגה הפסד 1:0 ביתי מווטפורד אודיון איגהאלו (4). ווסטהאם וסטוק סיימו בתיקו 0:0. עוד הערב: בורנמות' - מנצ'סטר יונייטד. ביום ראשון: אסטון וילה - ארסנל, ליברפול - ווסט ברומיץ', טוטנהאם - ניוקאסל.


פורסם לראשונה 12/12/2015 16:37

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
לואי ואן חאל
צילום: רויטרס
מומלצים