שתף קטע נבחר

דיווח: סוכמה השאלת ווסלי סניידר לאינטר

הגאזטה דלו ספורט מפרסם כי הקשר של ריאל מדריד יצטרף לקבוצה של ז'וזה מוריניו בעונה הבאה. ברלוסקוני: "אני לא מוכר את מילאן". דיווח: ריאל תעדיף למכור את הונטלאר לרוסונרי

אחרי שהושלם הטרייד בין ברצלונה לאינטר, בו זלאטן איברהימוביץ' וסמואל אטו החליפו קבוצות, נזכר פתאום אלכסנדר חלב כי הוא אינו מעוניין להיות חלק מהעסקה והעדיף לחתום בשטוטגרט. מאמן הנראזורי, ז'וזה מוריניו, לא חיכה הרבה ועל פי הדיווחים היום (א') באיטליה, כבר מצא לו מחליף.

 

ה'גאזטה דלו ספורט' מפרסם כי ריאל מדריד ואינטר סיכמו על השאלת ווסלי סניידר, שצריך לתת את הסכמתו למעבר. הקשר ההולנדי כבר קיבל הודעה כי הוא רשאי לחפש קבוצה חדשה בעקבות ההפיכה בסגל של הבלאנקוס ונראה כי כבר בשעות הקרובות יושלם המהלך.


ברלוסקוני. לא מוותר כל כך מהר על מילאן (צילום: AFP) 

 

גלאיני: "מילאן לא תימכר לקבוצת רוכשים ישראלית"

כאילו אין לראש ממשלת איטליה צרות על הראש, בימים האחרונים הוא נלחם בגל שמועות עיקש בנוגע למכירת הקבוצה שבבעלותו - מילאן. על פי הדיווחים שצצו בסופ"ש האחרון, הרי המנכ"ל ומי שמנהל בפועל את המועדון, אדריאנו גליאני, מארגן קבוצת רוכשים שתיקח את המועדון לידיה.

 

על פי אותם דיווחים, קבוצת הרוכשים מורכבת מאנשי עסקים מישראל, אך כבר בשבת מיהר גליאני עצמו להכחיש את הדברים. "זה פחות נכון משמועה", הוא אמר, "זה אפילו לא שקר. אני ביחסים טובים עם ברלוסקוני". הבעלים עצמו הוסיף: "אלה בסך הכל סיפורים שאין בהם אמת. אני לא מוכר את מילאן".


יאן קלאס הונטלאר. מילאן בעדיפות ראשונה (AP)

 

בינתיים מדווחים הבוקר ב'אס' הספרדי, כי ריאל מדריד תעניק למילאן עדיפות ראשונה ברכישת יאן קלאס הונטלאר, זאת למרות שפנרבחצ'ה מוכנה לשים על השולחן 15 מיליון יורו. ברלוסקוני התייחס גם לעניין הזה ואמר: "אני אשב עם חבר שלי פלורנטינו פרס ואדבר איתו בעניין".

 

אחרי מסע משחקי ההכנה בארה"כ, שהוכיח כי ההתקפה של המאמן לאונרדו חלשה מבעבר, הרי שבמילאן משוועים לחלוץ בעל שיעור קומה וגם שמו של לואיש פביאנו ממשיך לעלות. באנגליה מדווחים על כך שאנדראה פירלו מתקרב לצ'לסי, אך גליאני רמז לאנשיו כי ההצעה מ'סטמפורד ברידג' אינה מספקת.

פורסם לראשונה 02/08/2009 14:45

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ווסלי סניידר
צילום: רויטרס
מומלצים