יום שבת, 18.05.2024 שעה 12:24
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
7322-6236עירוני ק"ש1
6933-5836עירוני טבריה2
6944-6536בני יהודה3
6237-6036הפועל נוף הגליל4
5060-6636מכבי יפו5
5060-6336הפועל ניר רמה"ש6
5057-4236מכבי הרצליה7
4645-4636הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4948-5336הפועל עכו1
4650-4436מ.ס כפר קאסם2
4253-4336הפועל עפולה3
4142-4436הפועל ר"ג4
4147-3636הפועל כפ"ס5
4048-3236הפועל ראשל"צ6
4060-4336סקציה נס ציונה7
2088-3736איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • מכבי יפו
  • שישי, 24/05, 16:00
  • הפועל נוף הגליל
  • מכבי הרצליה
  • שישי, 24/05, 16:00
  • עירוני טבריה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 24/05, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 24/05, 16:00
  • בני יהודה
  • הפועל ר"ג
  • שישי, 24/05, 16:00
  • סקציה נס ציונה
  • איחוד בני שפרעם
  • שישי, 24/05, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 24/05, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם
  • הפועל עפולה
  • שישי, 24/05, 16:00
  • הפועל עכו

קטמון ניצחה בדרבי הירושלמי, פ"ת נותרה בפסגה

0:2 לפרדי דוד בבכורה. 1:3 למוליכה בעפולה. 3:3 משוגע לר"ג ואשקלון, 1:1 בין אשדוד לרמה"ש. צפו בתקצירי הליגה בה לשם שינוי מובקעים שערים

|
שחקני הפועל קטמון מודים לקהל (אורן בן חקון)
שחקני הפועל קטמון מודים לקהל (אורן בן חקון)

הדרבי הירושלמי הבטיח וקיים. 3,000 הצופים שהגיעו הערב (שישי) לאצטדיון טדי זכו למשחק מרתק שנתן תמורה מלאה לכרטיס. פרדי דוד בהופעת הבכורה כמאמן הפועל קטמון, השיג עם קבוצתו החדשה ניצחון גדול על הפועל ירושלים 0:2, במסגרת המחזור ה-15 בליגה הלאומית. 

החבורה של דוד לא הרשימה במחצית הראשונה ודווקא הקבוצה של חיים בן דוד הייתה קרובה למצוא את הרשת ראשונה. במהלך המחצית השנייה, הכניס מאמן קטמון את עוז צבאג למשחק והקשר גמל לו על כך עם צמד בישולים. תחילה עם בישול נהדר לאבירם ברוכיאן (79) שהעלה את קבוצת האוהדים ליתרון ולאחר מכן לרז שטיין שהכפיל (93) וחתם את התוצאה.

היה זה ניצחון שני ברציפות לקבוצה של פרדי דוד שעלתה למקום התשיעי בטבלה ובמאזנה 19 נקודות, חמש נקודות מעל הקו האדום. במחזור הבא תתארח קבוצת האוהדים אצל מכבי הרצליה. הפועל ירושלים נותרה במקום ה-13 והלפני האחרון ובמאזנה 12 נקודות בלבד. אם זה לא מספיק, במחזור הבא תפגוש קבוצתו של חיים בן דוד את המוליכה, הפועל פ"ת.

הפועל קטמון מנצחת 0:2 את ה.ירושלים

דוד: "פתיחה חלומית. הקרדיט לשחקנים, אנחנו במומנטום חיובי"
"בכורה חלומית. גם משחק דרבי טעון, גם לנצח 0:2 וגם לא לספוג שער", אמר המאמן המנצח, פרדי דוד בסיום: "אני חושב שזו פתיחה פנטסטית מבחינתי אבל הקרדיט הוא לשחקנים, לא לי".

החלק שלו בניצחון ומטרות להמשך: "כל הקרדיט הולך לשחקנים, אני נתתי להם את השקט מהניסיון שלי למשחקי דרבי וזה הכל, את השאר הם עשו. בגדול, המטרה היא להיכנס לפלייאוף העליון. יהיה לנו מאוד קשה, אני יודע כמה הקבוצות פה טובות והליגה הזו מאוד שוויונית. המומנטום הוא מאוד חשוב ואני רוצה לשמור עליו".

פרדי דוד. בכורה יוצאת מן הכלל (אורן בן חקון)
פרדי דוד. בכורה יוצאת מן הכלל (אורן בן חקון)
 

על שינויים אפשריים בסגל לחודש ינואר: "הגעתי בסה"כ לפני שלושה ימים לקבוצה, אני חושב שזה יהיה לא מקצועי לדבר על חיזוק. קודם כל אלמד את השחקנים ואת הדרך ואם צריך נעשה שינוי קוסמטי כזה או אחר".

 "אכזבה גדולה מאוד. מחצית ראשונה טובה מאוד שלנו, אבל במחצית השנייה כאילו לא הופענו למשחק", אמר בלם הפועל ירושלים, מעוז סמיה. "לא יודע מה הייתה הבעיה שלנו אבל פשוט לא הצלחנו לשחק את המשחק הרגיל שלנו ושילמו על זה ביוקר. ברגע שקיבלנו את הגול הראשון ניסינו לצאת קדימה אבל אז ספגנו גם את השני וזה גמר את המשחק. כואב הלב על האוהדים ועל כל האנשים שקרובים להפועל ירושלים אבל מה שנשאר עכשיו זה להרים את הראש למשחק הבא ולהמשיך קדימה, כדי להשאיר את הפועל ירושלים בליגה".

עוד הוסיף הבלם: "בכל משחק אנחנו מרגישים שאנחנו יותר טובים מהיריבה אבל בסוף אנחנו נשארים בלי הנקודות. אני לא אוהב להגיד את זה, אבל אולי חסר לנו גם קצת מזל וזה כנראה הכרחי בכדורגל ובספורט בכלל. מה שאנחנו יכולים לעשות זה להמשיך להתאמן חזק ולנסות להשאיר את הפועל ירושלים בליגה".

מחצית ראשונה
השופט יגאל פריד הוציא את ההתמודדות לדרך לעיני כ-3,000 צופים.

אוהדי הפועל ירושלים (אורן בן חקון)
אוהדי הפועל ירושלים (אורן בן חקון)
 

אוהדי הפועל קטמון (אורן בן חקון)
אוהדי הפועל קטמון (אורן בן חקון)
 

דקה 1: הזדמנות ראשונה במשחק לאורחת. המגן הצעיר, אורי כהן, הגביה כדור לרחבה מאגף שמאל ומיכאל ממן נגח לא מדויק והחטיא את הפינה השמאלית של אמל חיאק.

מיכאל ממן נוגח כדור (אורן בן חקון)
מיכאל ממן נוגח כדור (אורן בן חקון)
 

דקה 4: הזדמנות ראשונה במשחק גם לחבורה של חיים בן דוד. איתמר כהן הרים כדור טוב לרחבה ומצא את עמית בן שושן לבד. החלוץ השתלט על המסירה אך היה לא מרוכז ובעט החוצה.

דקה 8: בעיטה ראשונה למסגרת של הפועל קטמון. משה בן לולו הגביה כדור נוסף לרחבת הפועל ירושלים, הגנת המארחת התקשתה להרחיק ואבירם ברוכיאן קיבל הזדמנות נהדרת, אך הבעיטה ששלח נעצרה על ידי חאיק.

דקה 11: התקפת נגד של הפועל ירושלים החלה אצל איתמר כהן, שהעביר מסירת רוחב מדויקת לסוארס מריאנו שהצליח רק לנפק בעיטה חלשה, שנקלטה על ידי אוהד סיידוף.

אוהד סיידוף יוצא לכדור (אורן בן חקון)
אוהד סיידוף יוצא לכדור (אורן בן חקון)
 

דקה 23: החמצה ענקית של הפועל ירושלים. אנתוני וראן עם אחת מהחמצות העונה. טעות של צמד בלמי קטמון איפשרה לכדור של איתמר כהן להגיע לחלוץ, שנכשל במצב של אחד מול אחד עם אוהד סיידוף.

דקה 41: הזדמנות ענקית של הפועל קטמון לא נוצלה. כדור חופשי של אבירם ברוכיאן הגיע אל עבר הרחבה של הפועל ירושלים, ההגנה לא הצליחה להרחיק והכדור הגיע לאור ועקנין, שחיכה במרחק של מטרים בודדים מהשער. ראיין אדלי גלש ברגע האחרון והרחיק את הכדור לקרן.

דקה 44: בעיטה חופשית נהדרת של סוארס מריאנו מ-25 מטרים עקפה את החומה והלך לכיוון המסגרת של סיידוף. שוער קטמון התעופף ןהדף את הכדור הרחק.

אוהד סיידוף מזנק (אורן בן חקון)
אוהד סיידוף מזנק (אורן בן חקון)
 

מחצית שנייה
דקה 51: אבירם ברוכיאן מאס בניסיונות ההרמה לרחבה וניסה את מזלו בבעיטה מכ-25 מטרים. הכדור ששיחרר הקשר היה חזק אך לא מדויק וחמק מעל המשקוף של חאיק.

עמית בן שושן מנסה להשתחרר משמירה (אורן בן חקון)
עמית בן שושן מנסה להשתחרר משמירה (אורן בן חקון)
 

דקה 54: ניסיון טוב של הפועל קטמון. חילופי מסירות בין משה בן לולו למיכאל ממן הסתיימו עם בעיטה של האחרון מכ-20 מטרים, אך הכדור שלו חמק על יד הקורה.

דקה 60: הזדמנות נוספת לקטמון. אור ועקנין ניסה את כוחו בבעיטה מרחוק, אך הכדור ששיחרר מ-20 מטרים חלף סנטימטרים ספורים מהקורה.

סוארס מריאנו משתלט על הכדור (אורן בן חקון)
סוארס מריאנו משתלט על הכדור (אורן בן חקון)
 

דקה 79: הפועל קטמון עלתה ל-0:1: עוז צבאג המחליף מסר כדור נהדר לאבירם ברוכיאן, שהיתל בשני שחקני הגנה, הניף את רגל ימין ושלח פצצה מ-20 מטרים שהסתיימה רק בחיבורים של אמל חיאק.

אבירם ברוכיאן חוגג את שערו (אורן בן חקון)
אבירם ברוכיאן חוגג את שערו (אורן בן חקון)
 

דקה 85: הזדמנות נוספת של הפועל ירושלים לא צלחה. ניקולס מריאנו בעט כדור חופשי מ-25 מטרים, אך הכדור שלו היה גבוה מדי וחלף מעל משקוף שערו של סיידוף.

דקה 93: הפועל קטמון עלתה ל-0:2: רז שטיין קיבל כדור עומק ענק מעוז צבאג, שעט לעבר הרחבה, עקף את חאיק וגלגל בלי קושי פנימה. הקהל של קטמון בטירוף. חילוף ענק של פרדי דוד, שנהנה מצד בישולים של צבאג.

רז שטיין חוגג את שערו (אורן בן חקון)
רז שטיין חוגג את שערו (אורן בן חקון)
 

הרכב הפועל ירושלים: אמל חיאק, שגיא יוסף, מעוז סמיה, יוסי ביטון, אור לגריסי, ראיין אדלי (ירין מהטבי, 84'), מריאנו סוארז, אנתוני וראן (אלי דרעי, 77'), ברונו רוקה דה לוז (בר מזרחי, 63'), איתמר כהן ועמית בן שושן.

הרכב הפועל קטמון: אוהד סיידוף, בן אוזן, גולן חרמון, יוגב לרמן, אורי כהן, שי חדד, רז שטיין, אור ועקנין (נאור סבג, 72'), מיכאל ממן (יונתן זאדה, 77'), אבירם ברוכיאן ומשה בן לולו (עוז צבאג, 66'). 

הפועל רמת השרון - מ.ס אשדוד 1:1
החבורה של ליאור זאדה פספסה הזדמנות ענקית לעלות למקום השני בטבלה לאחר ששמטה יתרון בדקות הסיום. משחק שני ברציפות לקבוצה מהשרון ללא ניצחון. גם אייל לחמן יכול להרגיש מאוכזב עם תיקו רביעי בשישה משחקים, שהרחיק אותו מאוד מהפסגה.

רמת השרון ואשדוד נפרדות בתיקו 1:1

דקה 73: הפועל רמה"ש עלתה ליתרון 0:1: ניקולס אולסק מסר כדור מצוין ליוסי שבחון, שבעט נהדר מתוך הרחבה ומצא את הרשת של רועי משפתי.

יוסי שבחון מול תום מונד (איתי כהן)
יוסי שבחון מול תום מונד (איתי כהן)
 

הפועל רמת השרון חוגגת את שער היתרון (איתי כהן)
הפועל רמת השרון חוגגת את שער היתרון (איתי כהן)
 

דקה 90: אשדוד השוותה ל-1:1: קרן של המארחת הגיעה לראשו של מיקי סירושטיין, שמקרוב נגח חלש ופנימה.

מיקי סירושטיין נוגח פנימה (איתי כהן)
מיקי סירושטיין נוגח פנימה (איתי כהן)
 

מ.ס אשדוד חוגגת (איתי כהן)
מ.ס אשדוד חוגגת (איתי כהן)
 

הפועל עפולה - הפועל פתח תקווה 3:1
הפועל פתח תקווה עשתה צעד נוסף לקראת החזרה לליגת העל עם ניצחון חשוב (שני ברציפות) על הפועל עפולה בחוץ. בזכות הניצחון הגדילה הקבוצה של מנחם קורצקי את הפער לחמש נקודות מהמקום השלישי. עפולה מנגד, נשארה במרכז הטבלה ללא שאיפות.

דקה 4: הפועל עפולה עלתה ל-0:1: פתיחה פשוט נפלאה של המארחת. דויד סולארי קיבל כדור נהדר בעומק רחבת פתח תקווה ומעשרה מטרים גלגל את הכדור פנימה. המלאבסים בהלם.

דקה 11: הפועל פתח תקווה השוותה ל-1:1: המלאבסים קיבלו הזדמנות נהדרת להשוות עם פנדל לזכותם, לאחר עבירה של דייויד גומס בתוך הרחבה. שגיב כהן לקח את האחריות והכניע את מאיר כהן.

דקה 19: הפועל פתח תקווה עלתה ל-1:2: הפועל עפולה נותרה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של אבו ראס, שגרם לפנדל נוסף לזכות האורחים. פלורין אקים ניגש לבעוט והוציא בעיטה חזקה שפגעה במשקוף ונכנסה פנימה.

דקה 70: הפועל פתח תקווה נותרה ב-10 שחקנים: גל מאיו הדף בידו כדור שנבעט לעבר השער החשוף של קבוצתו וראה את הכרטיס האדום מהשופט. דויד סולארי מהפועל עפולה לקח את האחריות אך בעט החוצה.

דקה 73: הפועל פתח תקווה עלתה ל-1:3: הקבוצה האורחת לא חיכתה יותר מדי והגדילה את היתרון. בן אז'ובל פרץ מאגף שמאל לרחבה ומסר כדור רוחב לברנקו מיכאילוביץ', שבעט מקרוב פנימה.

הפועל פ"ת מנצחת בחוץ את עפולה 1:3

מכבי הרצליה - הפועל ראשון לציון 1:1
תיקו שני ברציפות למארחת, שנעצרה לאחרונה ואיבדה סיכוי להצמד למוליכה, הפועל פ"ת. הייתה זו תוצאת התיקו השנייה ברציפות גם של הכתומים, שלא ניצחו משחק שלישי ברציפות.

דקה 56: הפועל ראשל"צ עלתה ל-0:1: החבורה של אופיר חיים מצאה ראשונה את הרשת במשחק. אריאל לזמי קיבל כדור מהגנת הרצליה ובעט לפינה הקרובה פנימה.

דקה 57: מכבי הרצליה נותרה ב-10 שחקנים: גל דביר ראה את הכרטיס השני והאדום לאחר עבירה שביצע מול עיניו הבוחנות של השופט.

דקה 78: מכבי הרצליה השוותה ל-1:1: ג'ורדן פושה קיבל כדור ממרסלו קרבאליו ונגח מחמישה מטרים כדור חלש שחדר פנימה.

מ.הרצליה וה.ראשל"צ נפרדות בתיקו 1:1

הפועל רמת גן - הפועל אשקלון 3:3
המשחק המטורף של המחזור שוב הגיע מהאצטדיון הלאומי לשעבר, כשהקבוצה הביתית שחזרה את התוצאה מלפני שבועיים מול הפועל פ"ת. בנוסף למבול השערים, בתחילת המחצית השנייה קיבלנו אירוע ביזארי, כשפתיחת המחצית התעכבה בגלל חור ברשת באחד השערים. אחרי שאיש המשק רץ מצד אחד של המגרש לצד השני ותיקן את החור, המשחק חודש ור"ג הצליחה לאבד יתרון של שלושה שערים תוך שמונה דקות. בעקבות חלוקת הנקודות, האורדונים נותרו במקום ה-13. גם אשקלון לא שינתה מיקום ונשארה במקום השביעי.

דקה 17: הפועל רמת גן עלתה ל-0:1: האורדונים השיגו את שער היתרון עם שער של דידייה ברוסו בבעיטת עונשין מ-11 מטרים.

דקה 30: הפועל רמת גן עלתה ל-0:2: החבורה באדום המשיכה את הקצב הנהדר והכפילה את יתרונה. לירן כהן הגביה כדור לרחבה, דידייה ברוסו השתחרר נפלא ונגח בקלילות פנימה את שערו השני במשחק.

דקה 31: הפועל רמת גן כבר ב-0:3: החבורה של יובל נעים עוד לא התאוששה מהשער השני וכבר הוציאה את השלישי מהרשת. התקפה מתפרצת של האדומים החלה אצל ברוסו והסתיימה אצל רן רול, שגלגל מ-13 מטרים פנימה.

דקה 62: הפועל אשקלון צימקה ל-3:1: החבורה של יובל נעים הפעילה לחץ מתחילת המחצית השנייה ובאה על שכרה. הדיפה לא טובה של אלדר פשכצקי והרחקה לא טובה של שחקני ההגנה הביאה את הכדור לרגלו הימנית של ברוך דגו, שבבעיטת יעף נהדרת בעט פנימה.

דקה 68: הפועל אשקלון צימקה ל-3:2: הרחקה גרועה של מייקל טוקורה הגיע לרגליו של ניראל מחפוד, שהסתנן לרחבה ובעט פנימה.

דקה 69: הפועל אשקלון השוותה ל-3:3: וואו, איזה משחק אדיר התפתח באצטדיון רמת גן. ניראל מחפוד קיבל כדור ומסר לשי רביבו שבעט חזק פנימה והשווה את התוצאה.

3:3 משוגע בין הפועל ר"ג להפועל אשקלון

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */