שתף קטע נבחר

אורלנד חתם בראשל"צ, בן שימול בעקבותיו

הקלע בן ה-28 הוא הרכש הראשון של אפי בירנבוים בקבוצתו החדשה: "נפל בחלקי המזל". היו"ר משה קליסקי: "הוא מעולה ויתאים למסגרת התקציבית שלנו". אבי בן שימול על סף חתימה

האם מכבי ראשון לציון תעיר את שוק השחקנים בישראל מתרדמת הקיץ העמוקה? המאמן אפי בירנבוים ועוזרו רועי חגאי ביצעו הבוקר (א') החתמה ראשונה בעיר היין - כשצירפו לעונה אחת את  הגארד יהוא אורלנד.

 

אורלנד (28, 1.92 מ'), שגדל בגליל עליון, שיחק בעונה שעברה בהפועל חולון והעמיד 7.7 נקודות ב-40% ל-3 ב-22 דקות בממוצע למשחק. הוא נחשב לצלף עם יד קטלנית מעבר לקשת ולשחקן שמסוגל לצבור כמות נקודות גדולה בזמן קצר.


"בטוח שתהיה קבוצה טובה", קליסקי עם בירנבוים (צילום: עוז מועלם)

 

בעבר השתייך אורלנד לנבחרות הקדטים והעתודה. לפני כן שיחק בגליל, רעננה, אשקלון, עפולה וירושלים, ממנה הושאל לחולון. אורלנד זכה בשני גביעי מדינה

רצופים, עם ירושלים לפני שנתיים ועם חולון בעונה החולפת.

 

"המאמנים סימנו את יהוא כאחד שמתאים למבנה של הקבוצה", אמר הבוקר ל-ynet היו"ר משה קליסקי. "יהוא הוא קלע מעולה ובהחלט יתאים למסגרת התקציבית שלנו. יחד עם השחקנים האחרם שנחתים אנחנו בטוחים שתהיה לנו קבוצה טובה".

 

"אני מרגיש מצוין, לשם כיוונתי כל הקיץ", אמר אורלנד ל-ynet. "זה לא סוד שרציתי מאוד לשחק אצל אפי ואני שמח שנפל בחלקי המזל הזה. אני עוד לא יודע איזה שחקנים יהיו בקבוצה, אבל אני יודע שאפי ואני מאוד תחרותיים. ב-3 השנים האחרונות ראשון לא הצליחה ואני יודע שעכשיו אנחנו מכוונים להיות קבוצה מנצחת".

 

המועמד הבא להצטרף למכבי ראשון לציון הוא הרכז אבי בן שימול, המנהל משא ומתן עם הקבוצה ונמצא על סף חתימה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יהוא אורלנד
צילום: אלי אלגרט
מומלצים