שתף קטע נבחר

יוסי מזרחי העביר אימון ראשון בבני יהודה: "יש בעיה מסביב למועדון"

24 שעות לאחר פיטוריו של יוסי אבוקסיס מונה יוסי מזרחי לתפקיד ואמר באימון הבכורה: "אם הקהל יילך נגד הקבוצה תהיה לה בעיה גדולה". על עצמו: "אם הרקורד היה נחשב הייתי נשאר בבית רק שמונה ימים". משחקו הראשון יהיה בשבת נגד מכבי חיפה

24 שעות לאחר פיטוריו של יוסי אבוקסיס, בני יהודה מצאה מאמן חדש: יוסי מזרחי. מזרחי חתם על חוזה עד תום העונה וכבר בשבת יעמוד על הקווים במשחק מול מכבי חיפה.

 

 

גם מועמדותם של פרדי דוד ומרקו בלבול היתה על הפרק, אך הראשון כבר חתם בהפועל קטמון מהליגה הלאומית. גם מזרחי היה מועמד לחתום אצל קבוצת האוהדים הירושלמית, אולם העדיף להמתין להצעה מליגת העל שלבסוף הגיעה מבני יהודה.

 

יוסי מזרחי אמר באימון הבכורה אותו העביר אחר הצהריים: "התגעגעתי מאוד לדשא, אני מאמן 23 שנה וזו הפעם הראשונה שלא פתחתי עונה. זה היה מוזר". מזרחי עקץ את בעלי הקבוצות: "הרקורד שלי מהעבר לא מעניין אף אחד, אם הרקורד היה מאמן הייתי צריך להיות בדיוק 8 ימים מחוץ למגרש. אני עוקב אחרי הכדורגל, אבל דברים שרואים משם לא רואים מכאן. ייקח לי קצת זמן להכיר את הקבוצה. למעט אוהד קדוסי שאותו אימנתי במכבי פתח תקווה לא אימנתי אף שחקן. צריך לקחת את הזמן. בעוד שבועיים אהיה הרבה יותר חכם. לא נעים לבוא בסיטואציה כזו, אבל צריך לעשות סוויץ' ומתקדמים האלה".

 

"היה מוזר לא לפתוח את העונה". יוסי מזרחי (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"היה מוזר לא לפתוח את העונה". יוסי מזרחי(צילום: אורן אהרוני)

 

מזרחי התייחס למצב הקבוצה: "איך מרימים את השחקנים? לגביהם אני לא מודאג. יש בעיה מסביב לקבוצה והצלחתה תלויה הרבה בקהל שלה. אם הקהל יילך נגד הקבוצה תהיה בעייה גדולה. מכאן אני קורא לאוהדים – תשמרו על המקום היקר הזה. לי יש גב רחב, תנו לשחקנים את השקט כי הקהל זה השחקן מספר 12. לקראת מכבי חיפה נבוא לשחק את הכדורגל שאני מאמין בו. מכבי חיפה זה מועדון גדול שנמצא במומנטום מצוין ונמצא אחרי שלושה ניצחונות רצופים".

 

"חוץ מקדוסי אני לא מכיר אף אחד". יוסי מזרחי (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"חוץ מקדוסי אני לא מכיר אף אחד". יוסי מזרחי(צילום: אורן אהרוני)

 

מזרחי, כידוע, עלה כשוער לקבוצת הבוגרים של בית"ר ירושלים ב-1974 כשהחליף את יוז'י סורינוב, שם שיחק 14 עונות. ב-86/87 זכה עם בית"ר באליפות והוסיף גם 4 זכיות בגביע המדינה

. כשחקן היו לו 9 הופעות בנבחרת ישראל.

 

ב-1994 החל לאמן את קבוצת הבוגרים של בית"ר ירושלים ועבד גם בהפועל ירושלים, מכבי פתח תקווה ומ.ס אשדוד. כמו כן שימש גם כעוזרו של אברם גרנט בנבחרת ישראל. ב-2006/2007 חזר לבית"ר ירושלים, הוביל אותה לזכייה באליפות אבל בסיום אותה עונה החליט ארקדי גאידמק לא להשאירו בתפקיד. שנה אחר כך עבר מזרחי לאמן את מכבי פ"ת, משם עשה גיחה קצרה לאירופה כמאמן אפולון לימסול הקפריסאית.

 

בתום עונה אחת חזר לארץ ואימן את מ.ס אשדוד ולאחר מכן הוחתם כמאמן מכבי ת"א תחת המנג'ר אבי נימני. בינואר 2011 התפטר מהקבוצה. באפריל אותה שנה החליף את ג'ון גרגורי וחזר לאשדוד. קבוצתו האחרונה היתה מכבי נתניה, ממנה פוטר בעונה שעברה אחרי שב-2014 העלה אותה לליגת העל.


פורסם לראשונה 09/12/2015 10:49

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
יוסי מזרחי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים