שתף קטע נבחר

דני פרנקו: "הביתיות - לא ביטוח לכלום"

הפועל ירושלים תארח את א.א.ק אתונה למפגש קריטי ביורוקאפ (19:00) ותהיה חייבת לנצח כדי להשאיר בחיים את שאיפות ההעפלה לשלב הבא. המאמן: "הקהל עוזר בדקות הקשות, אבל את העבודה צריכים לעשות השחקנים". לראשונה מאז משחק האליפות: הארנה צפויה להיות מלאה

הפועל ירושלים ערכה הערב (ג') את האימון המסכם לקראת המפגש הקריטי מחר (ד', 19:00) מול א.א.ק אתונה, במסגרת שלב הבתים של היורוקאפ. 

 

את המשחק בין השתיים בסיבוב הקודם יקוו האדומים לשכוח, אחרי שהפסידו 75:74 בתום דרמה של השניות האחרונות. היוונים, כזכור, כבר חזרו מפיגור של 17 נקודות בדרך למהפך גדול.

 

בקבוצה צופים כי הארנה תהיה מלאה לגמרי לראשונה מאז משחק האליפות. פחות מ-24 שעות לפני הג'אמפ בול נמכרו 95% מסך כל הכרטיסים להתמודדות. המשחק יהיה בסימן הצדעה לילדי שלווה - ילדים בעלי צרכים מיוחדים.

 

האלופה תגיע למשחק כשהיא עם מאזן שלילי של 5:3, והיא תהיה חייבת לנצח את שני המשחקים שנותרו לה בלשב הבתים - מול א.א.ק ומול וולגוגרד בשבוע הבא, על מנת לשמור על הסיכויים להעפיל אל שלב 32 האחרונות. 

 

כזכור, שחקניו של דני פרנקו חזרו לייצר מומנטום בליגה, אחר שגברו על מכבי חיפה ומכבי קרית גת בשבוע האחרון ועלו אל המקום הראשון בטבלה. למרות לוח הזמנים הצפוף בקבוצה מקווים לשים בצד את העייפות ולהתמקד במשימה החשובה המצפה להם.

 

דני פרנקו התייחס למשחק הקודם מול היוונים: "הפסדנו אז על שריקה של שופט וחבל לנו על זה. אנחנו חייבים לדעת לשמור על הריכוז שלנו מול קבוצה עם יכולת לעשות לא מעט נקודות בזמן קצר, ולשמור על אותה האינטנסיביות גם כשאנחנו מובילים. גם אם נהיה ביתרון בבית שלנו, זו לא תעודת ביטוח לשום דבר. נצטרך לשמור על הרבה שקט נפשי".

 

פרנקו המשיך: "כשבאים למשחק כזה צריך לבדוק מה המפתחות לנצח אותו ולנסות ליישם אותם. נצטרך לזכור טוב מה אנחנו רוצים לעשות על המגרש. זו קבוצה שיכולה להעניש אותנו אם לא נעשה את זה".

 

דני פרנקו (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
דני פרנקו(צילום: עוז מועלם)

 

על העובדה שהאולם יהיה מלא, לראשונה מזה זמן רב: "אין ספק שהאווירה תהיה טובה. הקהל דוחף אותנו מאוד, נותן לשחקנים אנרגיות טובות ועוזר במיוחד בדקות הקשות. אבל עם כל הכבוד לקהל, את העבודה צריכים לעשות השחקנים שעל הפרקט. יש לנו יתרון ביתיות וזה נחמד, אבל כפי שאמרתי - זו לא תעודת ביטוח לכלום".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
דני פרנקו
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים