שתף קטע נבחר

צ'מפיונס: מנצ'סטר יונייטד הודחה בשלב הבתים

מחזור 6: מרסיאל כבש ראשון (10) אחרי בישול נהדר של מאטה, נאלדו איזן (14) עם בעיטה מהאוויר ו-וייריניה הפך (29). עצמי של גילאבוגי (82) קבע שוויון ונאלדו (84) סידר לגרמנים שוב את היתרון. הקבוצה של ואן חאל הודחה מהמפעל. ריאל מדריד דרסה 0:8 את מאלמו, רונאלדו כבש רביעייה והפך למלך שערי שלב הבתים בעונה אחת עם 11 כיבושים. סיטי ראשונה בבית, יובנטוס שנייה

מחזור אחרון דרמטי שכזה לא זכור הרבה זמן בליגת האלופות, וגם לא משחק מותח כזה.מנצ'סטר יונייטד הייתה הערב (ג') בדקה ה-82, במשחק החוץ שלה בוולפסבורג, כבר עם הכרטיס לשמינית גמר הצ'מפיונס, אך ספגה תוך דקותיים בדרך ל-3:2 ומקום שלישי בבית המוקדם.

 

לטבלאות ליגת האלופות

 

איינדהובן, שכבר פיגרה 1:0 בביתה מול צסק"א מוסקבה, הפכה ל-1:2 בהמשך ועלתה על חשבון השדים האדומים מהמקום השני. זה היה ערב גדול גם לכריסטיאנו רונאלדו, שכבש רביעייה ב-0:8 של ריאל מדריד על מאלמו והפך למלך שערי שלב הבתים בעונה אחת (11).

 

בחוץ. אנתוני מרסיאל ומרוואן פלאיני מסרבים להאמין (צילום: AFP) (צילום: AFP)
בחוץ. אנתוני מרסיאל ומרוואן פלאיני מסרבים להאמין(צילום: AFP)

 

בבית 4, מנצ'סטר סיטי עלתה מהמקום הראשון אחרי מהפך גדול מול מנשנגלדבאך בדרך ל-2:4. יובנטוס, שנוצחה 1:0 בידי סביליה, סיימה שנייה.

 

עוד ערב לפנתיאון. רונאלדו (צילום: AP) (צילום: AP)
עוד ערב לפנתיאון. רונאלדו(צילום: AP)

 

בית 1

פריז סן ז'רמן - שחטאר דונייצק 0:2

אחרי מחצית ראשונה נטולת שערים, המקומיים מצאו את הרשת. מתפרצת קטלנית שלהם נגמרה בבעיטה על שפת הרחבה של לוקאס מורה (57). זלאטן איברהימוביץ' הכפיל (88).

 

ריאל מדריד - מאלמו 0:8

13 דקות הספיקו לבלאנקוס כדי לכבוש. רונאלדו העביר כדור משמאל, בעיטה של איסקו נהדפה מהקו ובנזמה הבקיע את הריבאונד. בנזמה גם רשם צמד בדקה ה-24: החלוץ נגח מקרוב לרשת אחרי הגבהה מדוייקת של רונאלדו. הפורטוגלי הוסיף בהמשך ארבעה (!) שערים משלו מכדור חופשי (39) ושלוש בעיטות מתוך הרחבה (47, 50 ו-59).

 

איסקו, בנזמה ושאר שחקני ריאל מרוצים (צילום: AFP) (צילום: AFP)
איסקו, בנזמה ושאר שחקני ריאל מרוצים(צילום: AFP)

 

בכך עלה רונאלדו ל-11 שערים בשלב הבתים של הצ'מפיונס וקבע שיא של כל הזמנים במפעל. מתאו קובאצ'יץ' (70) הוסיף את השביעי ובנזמה (74) את השמיני בחגיגה הגדולה של ריאל על חשבון השבדים האומללים.

 

בית 2

וולפסבורג - מנצ'סטר יונייטד 2:3

דרמה ענקית בגרמניה. כבר בדקה השלישית אנדרה שורלה מצא את עצמו לבד מול דה חאה אחרי מסירה בנגיחה של מקס קרוזה, אך מקרוב בעט לשמיים.

 

אחרי שבע דקות עלו השדים האדמים ליתרון. חואן מאטה הכניס כדור לאנתוני מרסיאל, שמקרוב לא התקשה לגלגל פנימה. בדקה ה-13 הגיעה התשובה של המארחת: הגבהה של ריקרדו רודריגס מצאה את נאלדו, שירה מהאוויר לפינה השמאלית של דה חאה. 1:1.

 

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים מוקדם מדי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים מוקדם מדי(צילום: AFP)

 

המהפך של הגרמנים היה באוויר, ובסופו של דבר גם הגיע. חילופי מסירות קצרים בתוך הרחבה נגמרו בבעיטה מקרוב מול שער ריק של וייריניה (29).

 

יונייטד נכנעת למהלך קבוצתי נהדר של הזאבים, ורגע לפני השריקה להפסקה ראתה איך שער של ג'סי לינגארד נפסל בטענת נבדל. 

 

אנתוני מרסיאל וחואן מאטה לא מאמינים (צילום: AP) (צילום: AP)
אנתוני מרסיאל וחואן מאטה לא מאמינים(צילום: AP)

 

עצמי של ג'וסואה גילאבוגי השווה את התוצאה בדקה ה-82, אלא שהמותחן הגיע לשיאו מיד לאחר מכן. נאלדו, כוכב הערב, אמר את המילה האחרונה שתי דקות לאחר מכן עם שער גורלי בנגיחה אחרי קרן של מרסל שייפר. יונייטד עפה הביתה.

 

אנדרה שורלה מהתל בהגנת יונייטד (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אנדרה שורלה מהתל בהגנת יונייטד(צילום: רויטרס)

 

פ.ס.וו איינדהובן - צסק"א מוסקבה 1:2

דרמה גדולה התרחשה במשחק הנוסף בבית 2 המטורף. זה התחיל בפנדל מדוייק של סרגיי איגנשביץ' (76) - שקבע כי יונייטד עולה גם עם הפסד בגרמניה.לוק דה יונג (78) השווה ודייבי פרופר (85) סידר לאיינדהובן מהפך מדהים, ואת המקום השני בבית.

 

בית 3

בנפיקה - אתלטיקו מדריד 2:1

שער של סאול ניגס (33) העניק לקולצ'ונרוס מקדמה בקרב הישיר על המקום הראשון בבית 3. לוסיאנו ויאטו דחק את השני (55) אחרי מסירת רוחב של יאניק פריירה קרסקו. קונסטנטינוס מיטריגולו רק צימק (75) ולא מנע מאתלטיקו את הפסגה.

 

חואנפראן וסאול ניגס בטירוף (צילום: AFP) (צילום: AFP)
חואנפראן וסאול ניגס בטירוף(צילום: AFP)

 

גלאטסראיי - אסטנה 1:1

במאבק על הכרטיס לליגה האירופית, אלופת קזחסטן היממה את הטורקים עם שער מאוחר של פטריק טומאסי (62). גלא השיגה את השוויון המהיר מרגלי סלצ'וק אינאן (64) והבטיחה את מקומה במפעל המשני.

 

בית 4

מנצ'סטר סיטי - בורוסיה מנשנגלאדבך 2:4

ראחים סטרלינג הכניס כדור לדויד סילבה עם העקב, והספרדי הפגיז מזווית קשה לרשת (16). ג'וליאן קורב השווה אחרי שלוש דקות. רפאל הפך את התוצאה (43), לפני שסטרלינג דאג למהפך ענק של הסיטיזנס תוך שתי דקות (80, 81). בוני כבש את הרביעי בדקה ה-85. סיטי חותמת את השלב במקום הראשון בבית.

  

מהפך ענק. שחקני סיטי חוגגים באיתיחאד (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מהפך ענק. שחקני סיטי חוגגים באיתיחאד(צילום: AFP)
 

 

סביליה - יובנטוס 0:1

פררנדו יורנטה עלה גבוה מעל כולם והכניע את הגברת הזקנה (69) אחרי כדור קרן. יובנטוס הפסידה וסיימה את בית 4 במקום השני.

 



פורסם לראשונה 08/12/2015 21:37

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים