יום שני, 10.06.2024 שעה 05:43
לוח משחקים
  • אליצור נתניה
  • 90 - 85
  • גלבוע/גליל

עפולה גברה על הוד השרון, גם ב"ש ניצחה

שתי הקבוצות המובילות של הליגה הלאומית המשיכו להרשים. המוליכה גברה 88:99 על הקבוצה מהשרון, קרית אתא נצמדה לצמרת. רמה"ש עדיין אחרונה

|
יוסי בונן. קרית אתא חזק בצמרת (עמרי שטיין)
יוסי בונן. קרית אתא חזק בצמרת (עמרי שטיין)

המחזור התשיעי בליגה הלאומית בכדורסל התקיים הערב (שלישי), כשבמוקד שתי הקבוצות המובילות של הליגה, הפועל גלבוע/עפולה והפועל באר שבע, המשיכו להרשים. א.ס רמת השרון ספגה הפסד נוסף, הפעם מול הפועל רמת גן/גבעתיים, והיא עמוק במקום האחרון בטבלה. הפועל גליל/גלבוע נכנעה להפועל כפר סבא והתרחקה מהצמרת.

הפועל גלבוע/עפולה - מכבי הוד השרון 88:99
מוליכת הטבלה, שבמחזור הקודם הפסידה לראשונה העונה, התאוששה מהר וחזרה למסלול הניצחונות, מנגד, הוד השרון פספסה הזדמנות להיצמד אל חבורת הצמרת וירדה למאזן 6:3. אחרי רבע ראשון צמוד יחסית, שנגמר 24:29 למארחת, הרבע השני היה סיפור אחר לגמרי. ההגנה של הקבוצה מהשרון לא הגיעה, ואיפשרה למוליכה, בהובלתו של ברנדון בראון שקלע 16 במחצית,  לקלוע 31 נקודות מול 14 בלבד של האורחים. 21 הפרש לגלבוע/עפולה אחרי עשרים דקות. ברבע השלישי, ריצת 2:10 של האורחים הורידה את היתרון לעשר בלבד, ונראה היה שהשחקנים של חנן הירשוביץ מבצעים קאמבק מהסרטים. ריצת 0:11 של המארחת החזירה את היתרון ל-18 הפרש, 64:82 עשר דקות לסיום. ברבע האחרון הוד השרון ניסתה לבצע מהלכים כדי לחזור למשחק, וריצת 0:7 הורידה את הפער לשמונה בלבד, 78:86 לעפולה חמש דקות לסיום, אבל זה לא הספיק. בראון סיים עם 29 נקודות.

 א.ס רמת השרון - הפועל ר"ג/גבעתיים 87:79
הקבוצה במקום האחרון בטבלה המשיכה את היכולת הרעה שלה עם הפסד שמיני ונותרה עם ניצחון בודד מתחילת העונה. הרבע הראשון נגמר ביתרון שתי נקודות לר"ג, 19:21, ונמשך עם יכולת טובה של האורחת גם ברבע השני (44:52). המארחת מהשרון עלתה לחצי השני בטירוף, ניצחה אותו 9:22 ואף הגיעה לרבע האחרון ביתרון 61:66, אך שוב קרסה ברגע האמת. רבע אחרון נוראי בו רמת השרון הפסידה 26:13 קבע כי היא תחפש את הניצחון השני שלה במחזור הבא. יועד בית יוסף הוביל את הקלעים של ר"ג עם 31 נקודות. 31 נקודות ו-12 ריבאונדים של בילי מקשפרד מנגד, לא הספיקו.

הפועל ב"ש - אליצור אשקלון 87:99
הקבוצה מהדרום השיגה ניצחון חשוב, שהשאיר אותה במאזן זהה למוליכת מעפולה. המארחת פתחה נהדר את המשחק וירדה ביתרון חמש אחרי הרבע הראשון, 23:28, כשפול מרג'יני קולע שמונה נקודות בעשר הדקות הראשונות. הרבע השני היה צמוד, כשאף קבוצה לא הצליחה לבצע ריצה משמעותית, ואחרי עשרים דקות של כדורסל ב"ש ירדה ביתרון 42:48. ריצת 0:6 ברבע השלישי של אשקלון צמצה את הפער לארבע בלבד, ובסוף הרבע השלישי היתרון עמד לנקודה בלבד עבור ב"ש, 69:70. המארחת סגרה את הסיפור עם רבע רביעי נהדר, בו היא מנצחת 18:29 והיא עם מאזן של 1:8. אשקלון ספגה את הפסדה השישי העונה, וגם היא נמצאת בסכנת התחתית. מרג'יני הוביל את הקלעים של המנצחת עם 30 נקודות ו-8 ריבאונדים.

עירוני ר"ג - מכבי רעננה 79:62
דאבל דאבל של סמואל גיבנס, שסיים עם 21 נקודות ו-11 ריבאונדים, העניק לאורחת את הניצחון החמישי שלה העונה והשאיר אותה עם מאזן חיובי של 4:5. האורחת הובילה כבר מהפתיחה אחרי שסיימה את הרבע הראשון ביתרון 11:17. הרבע השני היה צמוד יותר ונגמר בשתי נקודות הפרש לרעננה, שהמשיכה להיות הדומיננטית במשחק גם ברבע השלישי. עשר דקות לסיום התוצאה עמדה זה 51:62 לאורחת. ר"ג לא הצליחה לצמצם את הפער ברבע האחרון, שנגמר בשוויון 17, והיא סופרת כבר שישה הפסדים מתחילת העונה.

הפועל גליל עליון - אליצור יבנה 96:99
משחק רב תהפוכות קיבלנו הערב בצפון. המארחת פתחה בסערה את המשחק עם 2:9 מהיר, שמרה על היתרון עד סוף הרבע והרבע הראשון נגמר ביתרון 19:28 לגליל עליון. יבנה החזירו מנגד עם רבע שני נהדר בהגנה, ובסוף המחצית הראשונה התוצאה הייתה שוויון 44:44. ברבע השלישי יבנה ניצחה 24:30, מה שהעניק לה את היתרון לקראת הרבע הרביעי. אך דווקא הקבוצה מהצפון היא זו שהייתה מרוכזת בעשר הדקות של המשחק, עם 22:31 שהחזיר לה את היתרון והעניק לה את הניצחון. דימרקו קוקס הוביל את הקלעים של המנצחת עם משחק מפלצתי של 27 נקודות ו-17 ריבאונדים.

עירוני קרית אתא - הפועל מגדל העמק 81:95
ניצחון שביעי העונה של קרית אתא, שנצמדה לחבורת הצמרת במקום הרביעי. מנגד, מגדל העמק סופרת כבר הפסד שישי העונה, שסיבך אותה במאבקי התחתית. המארחת שלטה במשחק כבר מהפתיחה וניצחה את כל הרבעים מלבד הרבע השלישי. תומר גינת הוביל את הקלעים של קרית אתא עם 24 נקודות, גל חלמיש הוסיף 20 משלו.

הפועל כפר סבא - הפועל גליל/גלבוע 87:82
המשחק הצמוד ביותר של המחזור. הקבוצה מהשרון, בהובלתו של ורנון טיל, ניצחה את הרבע הראשון 19:22, אך גלבוע/גליל החזירה את היתרון לקראת הירידה למחצית, ואחרי עשרים דקות קיבלנו 35:40 לצפוניים. כפ"ס עלתה לחצי השני כמו מלוע של תותח ועשר דקות לסיום עלתה שוב ליתרון, הפעם 55:58. הרבע האחרון כנראה היה יותר מדי עבור כפ"ס, שלא הצליחה לעצור את ההתקפה של גלבוע/גליל. כפ"ס קלעה 24 נקודות, אך ספגה 32 והפסידה. גליל/גלבוע נותרה במקום השלישי עם מאזן 2:7, טיל סיים את המשחק עם טריפל דאבל של 20 נקודות, 12 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. דימיטריוס טרידוול קלע עבור המנצחת 28 נקודות וקטף 18 כדורים חוזרים.

אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */