שתף קטע נבחר

פוטבול: פיניש מדהים בוושינגטון

אחרי כמעט משחק שלם של שעמום, הסיומת כללה שני טאצ'דאונים ושער שדה מנצח ב-1.14 דקות האחרונות - ודאלאס השיגה 16:19 בחוץ שפתח לרווחה את ה-NFC מזרח, בו שלוש קבוצות נמצאות כעת בשוויון במקום הראשון

איזה פיניש! משחק הלילה (ב') בין וושינגטון לדאלאס היה לאורך רובו שעמומון חסר השראה, והסתיים בתור אחת הקלאסיקות של העונה, שקשה לתאר במילים. הקאובויס יצאו עם 16:19 ממשחק החוץ, אבל זה היה אחרי כמה רגעי ענק של פוטבול, בין טעויות לכפרה לניצחון.

 

עד לדקת הסיום, היה מדובר ב-9:9 גרוע. כל הניקוד הושג משערי שדה, וההגנות לא היו גדולות כמו שההתקפות נראו רע. אבל אז דשון ג'קסון תפס כדור אחרי בעיטת הרחקה, ובמקום להסתפק בכמה יארדים ולהתחיל התקפה עבור וושינגטון, הלך על מהלך מוגזם של ריצה לרוחב המגרש בניסיון לפרוץ מהכיוון השני ושמט את הכדור. דארן מקפאדן מדאלאס, שעד הלילה לא איבד כדור העונה ובמשחק הזה שניים, השיג מעט לאחר מכן את הטאצ'דאון הראשון במשחק, 1.14 דקות לסיום.

 

 (צילום: AFP) (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

 

אבל הטאצ'דאון הזה היה מצוין עבור וושינגטון, כי הוא החזיר לה את הכדור - ובמקרה של משיכת שעון ושער שדה מאוחר, היא לא הייתה יכולה לנסות להשיג קאמבק. ואיך לא, תוך חצי דקה, 44 שניות לסיום, ג'קסון הנואש היה זה שתפס מסירה של קירק קאזנס והשווה ל-16:16 מהמם. אבל השעון עדיין לא נגמר, והחזרה אדירה של לאקי ווייטהד הציבה את דאלאס בעמדה נוחה. דן ביילי דייק בשער שדה מ-54 יארד, 9 שניות לסיום, והכריע את המשחק. פשוט אי אפשר להאמין.

 

ה-NFC מזר הוא הבית היחיד בליגה שארבע קבוצות שונות זכו בו בארבע העונות האחרונות. ואחרי המשחק הזה, אין לדעת מי תעשה זאת העונה. וושינגטון, פילדלפיה והג'איינטס שוות ב-7:5, ודאלאס חזרה לתמונה עם 8:4.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
וושינגטון רדסקינס
צילום: AFP
מומלצים