שתף קטע נבחר

ברצלונה ניצחה 1:2 את בקהאם בלוס אנג'לס

יותר מ-93 אלף צופים חזו באלופת אירופה מתארחת למשחק ידידות מול הגלאקסי. איברהימוביץ' לא שותף, בקהאם כבש ובארסה סיימה כמנצחת משערים של רודריגס וסוארס הצעירים

בברצלונה זוכרים את דייויד בקהאם ולא דווקא לטובה. הקשר האנגלי הוותיק נהג להתמודד מול הקטאלנים ראש בראש בימיו כשחקן ריאל מדריד, ובמהלך ארבע העונות שלו בספרד גם קבר אותם לא פעם. אולם כיום בקהאם בן ה-34 כבר לא ב'סנטיאגו ברנבאו', אלא משמש כמשיח של ענף הכדורגל בארצות הברית וככזה הוא יכול לארח את בארסה למשחק ידידות.

 

ואכן, בקהאם וקבוצתו לוס אנג'לס גלאקסי פגשו הבוקר (א') את אלופת אירופה באיצטדיון ה'רוז בול' המשמש בדרך כלל כזירה למשחקי פוטבול בליגת המכללות האמריקנית. יותר מ-93 אלף צופים נלהבים שהגיעו כדי לצפות בליונל מסי, צ'אבי הרננדס ותיירי הנרי קיבלו אותם בגודל טבעי בניצחונם הצנוע יותר 1:2 על הגלאקסי, לה כבש בקהאם עצמו.


סיידו קייטה מבארסה מותיר את בקהאם על הקרקע (רויטרס)

 

רבים מבין האוהדים ביציעים ציפו אולי להופעת בכורה של זלאטן איברהימוביץ' במדי ברצלונה, אולם זו לא הגיעה. שחקן הרכש מאינטר נותר על הספסל ופפ גווארדיוליה העדיף לפתוח עם הרכב ששילב בין הוותיקים דוגמת מסי ודניאל אלבש לצעירים לא מוכרים כמו פדרו רודריגס.

האחרון היה זה שכבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-11.

 

התגובה של בקהאם הגיעה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. בעיטה חופשית נהדרת שלו, כזו הזכורה לאוהדי בארסה מימיו בספרד, הכניעה את השוער המחליף חוסה מנואל פינטו ושתי הקבוצות ירדו להפסקה בשיוויון 1:1. הספרדים חזרו מחדר ההלבשה עם הרכב שונה לחלוטין. צ'אבי, הנרי, ויקטור ואלדס וקארלס פויול נכנסו כמחליפים ועדיין, זלאטן נשאר בחוץ.

 

גם בלי הסקורר השבדי, הצליחו האורחים לעלות ליתרון מחודש ולהביא להכרעה במשחק הידידות לשביעות רצון הקהל. ג'ופרן סוארס היה זה שהתכבד בכיבוש שער הניצחון והוא עשה כן מבישול של סרחיו בוסקטס בדקה ה-67.  

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
טוד דוניוונט מהגלאקסי ודניאל אלבש מבארסה
צילום: AFP
מומלצים